Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبنم کلاهی دبیر فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت لیگ بسکتبال کشورمان  اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸ تیم برای حضور در لیگ بسکتبال اعلام آمادگی کرده اند که از این تعداد ۱۰ تیم آن ثابت هستند و همواره در مسابقات حضور دارند و ۶ باشگاه باقی‌مانده تیم‌هایی هستند که از دسته یک به لیگ برتر بسکتبال صعود و یا برای اولین بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر نماینده‌های فدراسیون برای بررسی امکانات باشگاه‌هایی که اعلام آمادگی برای حضور در لیگ برتر کرده اند به باشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و امکانات آن‌ها را موردبررسی قرار می‌دهند. در مرحله اول امکانات باشگاه‌ها بر اساس شاخص‌های مدنظر فدراسیون در خصوص توانمندی و برگزاری مسابقات بررسی می‌شود. درواقع یک سری فاکتور‌هایی مدنظر فدراسیون است، که هر تیمی دارای آن فاکتور‌ها و شرایط بهتری داشته باشد برای حضور در لیگ برتر انتخاب می‌شود.

وی ادامه داد: فدراسیون طی ۲ جلسه با نمایندگان باشگاه‌ها برای شروع فصل جدید لیگ بسکتبال اقدام خواهد کرد. فدراسیون ۲ جلسه برگزار خواهد کرد که اولین جلسه، توجیهی خواهد بود و با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار خواهد شد و جلسه بعدی قرعه‌کشی تیم‌ها برای رقابت در لیگ برتر است.

دبیر فدراسیون بسکتبال در خصوص آیین‌نامه مسابقات گفت: آیین‌نامه‌ها به باشگاه‌ها ابلاغ‌شده است تا باشگاه‌ها نظرات خود را در این خصوص اعلام کنند و بعد از دریافت نظرات باشگاه‌ها و بررسی آن‌ها برای نهایی کردن آیین‌نامه اقدام می‌کنیم تا در اختیار باشگاه‌ها قرار دهیم.

کلاهی در خصوص ۲ تیم پتروشیمی بندر امام و شیمیدر قم عنوان کرد: تیم‌های پتروشیمی بندر امام و شیمیدر تهران هیچ نامه ای در خصوص انصراف و یا حضور در لیگ فصل آینده به دست فدراسیون نرسانده اند و طبق برنامه نامه برای حضور در جلسه توجیهی روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۲ به تمامی باشگاه‌ها ارسال‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: ما منتظر اعلام آمادگی این ۲ تیم می‌مانیم چرا که حضور این ۲ تیم تنور رقابت‌ها در لیگ داغ‌تر می‌کند. پتروشیمی بندر امام و شیمیدر قم جزو تیم‌های خوب در لیگ برتر هستند و می‌توانند در روند جذابیت لیگ بسکتبال دخیل باشند.

بیشتربخوانید

حضور شهرداری گرگان در سوپرلیگ بسکتبال قطعی شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار بسکتبال شبنم کلاهی فدراسیون بسکتبال پتروشیمی بندر امام و شیمیدر برای حضور لیگ بسکتبال لیگ برتر حضور در لیگ باشگاه ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس رد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از ‌سایت رسمی فدراسیون فوتبال؛ در خصوص استیناف باشگاه پرسپولیس نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902132

دیگر خبرها

  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • حضور مسی سوارز، آلبا و بوسکتس در دیدار میامی هیت - بوستون سلتیکس در بسکتبال NBA
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال