Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@07:54:52 GMT

قصه‌های ناشنیدهِ واقعه کربلا در «ناگفته‌ها»

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۱۱۰

قصه‌های ناشنیدهِ واقعه کربلا در «ناگفته‌ها»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه مستند – داستانی «ناگفته‌ها» با موضوع قصه‌های ناگفته عاشورا به تهیه‌کنندگی هادی خدادی و نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه، در ۱۳ قسمت از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

این مجموعه که امشب نخستین قسمت آن روی آنتن خواهد رفت، با نگاهی به زندگی اصحاب امام حسین (ع) از دریچه‌ای تازه و بدیع، قصه‌هایی ناشنیده از واقعه کربلای سال ۶۱ هجری را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«ناگفته‌ها» در گروه معارف اسلامی شبکه دو سیما و با مشارکت مرکز رسانه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی تولید شده است. در هر قسمت از این برنامه، چندین کارشناس تاریخی و مذهبی مانند دکتر محمد رجبی دوانی، حجت‌الاسلام ریاضت، حجت‌الاسلام کرمی، مهدی امین فروغی، حاج‌محمد نوروزی، شهرام شکیبا، جواد حیدری و ... یکی از داستان‌های ناگفته عاشورا را روایت کرده و بخش‌هایی نیز در قالب بازسازی روایت، قصه‌ها را پیش م‌ برد.

محمود کاملی (مدیر تصویربرداری)، حسین یزدی (چهره‌پرداز)، پیام حسین سوری (طراح صحنه و لباس)، احمد نوجوان (مدیر تولید) ، احسان مرادی (تدوین)،  محمدحسن گلشن (مشاور هنری) ، قاسم عوض‌بیگی (بازیگردان)، نرجس ابراهیمی (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز) و سلمان فرخنده (راوی)، عوامل این برنامه هستند. 

بازیگرانی هم‌چون مژگان اخلاقی، امیر مولوی، بابک والی، امید رهبر، ابوالفضل هارونی، محمدمهدی پریزاد و علی علیخانی در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قسمت اول «ناگفته‌ها» که روایتی از زندگی نافع بن هلال جملی است، امشب (سه‌شنبه ۱۱ شهریور) پس از گفت‌وگو ویژه خبری ساعت۲٣:٣٠ از شبکه دوم سیما پخش خواهد شد. 

۵۷۵۷

کد خبر 1427859

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: شبکه دو سیما کربلا برنامه های تلویزیونی عاشورا محرم ناگفته ها قصه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، ‌عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

در ادامه گفتگوی بازیگران با مخاطبان ۱۶۲ نشست خبری برگزار شد و مهدی فرجی تهیه کننده سریال گفت: امسال این سریال درصد قابل توجهی از فصل پیش بیننده بیشتری داشت که دلایل مختلفی هم داشت از جمله اینکه توانستیم سراغ یک قومیت دیگر هم برویم، پرداختن به قومیت‌ها حساسیت های فراوانی دارد که باید با مراقبت باشد. هر برنامه ای و هرکسی به راحتی نمی تواند به قومیت ها بپردازد. از اینکه اجازه دادند سراغ قومیت ها برویم از مدیران رسانه ملی تشکر می‌کنم.

وی افزود: زمانی که اجازه دادند و به قصه کولبرها پرداختیم، امروز خانمی با بغض به من گفت که این سریال ما را با قصه این افراد آشنا کرد. مردم هم امروز می گفتند از دلایل علاقه شان به کار همین است که در کنار لحظات مفرح از درد مردم هم گفته می شود.

شکایت رسمی علیه سعید آقاخانی و سریال نون خ | خواننده تیتراژ سریال واکنش نشان داد

ماشاالله وروایی بازیگر نقش عمو کاووس گفت: فرزند یکی از کولبرها با من صحبت می کرد و درباره این می گفت که پدرش چه کار سخت و طاقت فرسایی دارد. عموم مردم این سریال را ستایش می کردند و می گفتند تلویزیون قصه های این چنینی بسازد.

فرجی درباره ساخت «نون خ ۶» عنوان کرد: هنوز خیلی زود است که درباره فصل ششم این سریال صحبت کنیم؛ سعید آقاخانی نیز استوری در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرده‌است که «نون خ ۵» پایان سری مجموعه «نون خ» است. هنوز تصمیمی برای ساخت فصل جدید وجود ندارد

کد خبر 848362 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی چهره‌های مشهور

دیگر خبرها

  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • ورزشی‌های یازدهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • حرف‌های سلمان نون خ با مردم در ساختمان صدا و سیما |‌ ویدئو
  • ورزشی‌های دهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون