Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@16:27:47 GMT

ثبت نام در جشنواره موسیقی امیر جاهد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۱۸۴

ثبت نام در جشنواره موسیقی امیر جاهد تمدید شد

‍‍‍‍‍‍

دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد گفت: ثبت نام سومین جشنواره سراسری موسیقی امیرجاهد با توجه به شرایط کنونی و درخواست متقاضیان تا پایان بهمن ماه امسال تمدید شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی مساح بیدگلی (دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد) با اعلام این خبر گفت: جشنواره امسال در بخش‌های دونوازی و گروه نوازی برگزار می‌شود و بسیاری از گروه‌های متقاضی به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم فاصله گذاری اجتماعی نتوانستند تمرینات خود را پیگیری کرده و آثار مورد قبولشان را به جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحان از موسیقی مذهبی دور افتاده‌اند/ 300 رساله مهم موسیقی در حوزه‌های علمیه داریم

 

وی افزود: البته تعدادی از متقاضیان هم آثارشان را به دبیرخانه جشنواره فرستادند اما به دلایل ذکر شده، هیئت داوران مرحله اول جشنواره موفق به بررسی آثار نشدند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره موسیقی امیرجاهد در مورد برگزاری این رویداد در سال آینده نیز گفت:  با توجه به شرایط پیش آمده و لزوم برگزاری با شکوه جشنواره در سومین دوره خود، شورای سیاست گذاری تصمیم به تمدید مهلت ارسال آثار تا پایان بهمن ماه سال جاری گرفت تا مرحله نهایی جشنواره در سال 1400 برگزار شود.

در این جشنواره که شامل سه بخش: موسیقی ایرانی(دونوازی، گروه نوازی و آواز)، موسیقی کلاسیک(دونوازی، گروه نوازی و آواز) و پژوهش در زمینه موسیقی شهری است، افراد متقاضی و گروه های موسیقی با توجه به رده سنی و سوابق آموزشی پس از ارزیابی اولیه و کسب مجوز، به رقابت خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مطالعه فراخوان و آئین نامه جشنواره، فرم ثبت نام را از طریق سایت خانه موزه استاد امیرجاهد www.moeenjahed.ir دریافت و تکمیل و به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان  بهمن ماه 1399 خواهد بود.

سومین «جشنواره موسیقی امیر جاهد» به همت خانه موسیقی ایران، شهرداری تهران و خانه موزه دکتر معین و استاد امیرجاهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R33357/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی بیشتر بخوانید... مداحان از موسیقی مذهبی دور افتاده‌اند/ ۳۰۰ رساله مهم موسیقی در حوزه‌های علمیه داریم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مداحان از موسیقی مذهبی دور افتاده‌اند/ ۳۰۰ رساله مهم موسیقی در حوزه‌های علمیه داریم واژه های کاربردی مرتبط موسیقی پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ وقایع روز دوازدهم محرم| ورود کاروان اسیران کربلا به کوفه ۲ وقایع روز یازدهم محرم| عبور کاروان اسرای کربلا از کنار بدن‌های مطهر شهدا ۳ ماجرای اردوگاهی با اسرای متنوع از سلطنت طلب تا بسیجی و ارتشی/ رفاقت نیروهای صلیب سرخ با اسرای ایرانی چگونه اتفاق افتاد؟ ۴ «شاهد» آماده نمایش شد ۵ درخشنده: دوست دارم مجسمه شهید سلیمانی را در سطح شهر ببینم ۶ ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! ۷ حسین انتظامی درگذشت مدیر مسئول ماهنامه «فیلم» را تسلیت گفت ۸ بازیگر جایگزین سیروس گرجستانی مشخص شد/ نقشی که حذف نمی‌شود! مهمترین اخبار فرهنگی ایده «جنگ شهرها» از دل فیلم‌ شهید آوینی بیرون آمد/ ماجرای نجات معجزه‌آسای کودک ۴ساله و سوژه‌ای که «ماه عسلی» شد! رهبر انقلاب: عزاداری امسال در تاریخ کشور ماندگار شد باز کردن راه تنفسی تولید در صنعت چاپ با راه‌حل‌های کوتاه مدت/ دولت نوشدارو را دریابد حضور خانواده امام حسین(ع) در کربلا نشان از جنایتی عظیم دارد/ چه ابعادی از عاشورا با وجود زنان و کودکان مشخص شد؟ مهمترین اخبار تسنیم رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد پهلوگیری ۴۹۸ کشتی حامل فرآورده‌های نفتی در بندر خلیج فارس/ رشد ۶ درصدی صادرات نفتی در اوج تحریم‌ها لبنان| آغاز رایزنی‌های ادیب برای تشکیل کابینه از فردا/ اسامی برخی از وزیران اعلام شد ماکرون: حزب‌الله نماینده ملت لبنان است نشست کمیسیون مشترک برجام آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی موسیقی امیرجاهد جشنواره موسیقی سومین جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، جشنواره فیلم مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است که به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. مراسم اختتامیه چهل و ششمین دوره این جشنواره جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد. فیلم سینمایی «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی جشنواره مسکو حضور داشت و جایزه نتپک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران رادریافت کرد.

ناهید عزیزی صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

بازیگران «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

کد خبر 6089292

دیگر خبرها

  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • زاگرس برای سومین ماه روند صعودی فروش را حفظ کرد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس