Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال آ.ا.ک یونان در دور سوم مرحله پلی آف لیگ اروپا رقیب تیم اف سی سنت گالن سوئیس شد.

به گزارش مشرق، قرعه کشی دور سوم مرحله پلی آف لیگ اروپا امروز در مقر یوفا برگزار شد. در این قرعه کشی تیم آ.اک یونان که در این فصل کریم انصاری فرد در اختیار دارد رقیب تیم اف سی سنت گالن سوئیس شد.

بیشتر بخوانید: متمم قرارداد یک‌ونیم میلیاردی بیرانوند با امضای انصاری‌فرد +سند کارنامه کریم باعث بازگشتش به لیگ یونان شد

همچین تیم شارلروا بلژیک که در این فصل علی قلی زاده و کاوه رضایی را در اختیار دارد در دور سوم پلی آف لیگ اروپا باید به مصاف برنده بازی (اف اسفانتو مولداوری- پارتیزان بلگراد صربستان) برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین کریم انصاری فرد لیگ اروپا یونان کاوه رضایی فوتبال لیگ برتر پلی آف پلی آف لیگ اروپا پلی آف لیگ اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود

کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟(+عکس)
  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • تکرار قهرمانی اروپا با شکست بارسلونا؛ دبل اولادقباد
  • قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • جمع یاران یحیی گل‌محمدی در تراکتور جمع می‌شود
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • کوهرنگ میزبان همایش صلح یاران