Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@22:50:22 GMT

بازیگر جایگزین سیروس گرجستانی +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۴۵۶۱

بازیگر جایگزین سیروس گرجستانی +عکس

به گزارش اقتصادآنلاین، بعد از درگذشت ناگهانی مرحوم سیروس گرجستانی سناریوهای مختلفی برای ادامه این نقش مطرح شد که با توجه به اثرگذاری نقش و ناممکن بودن حذف آن، تصمیم به جایگزینی یک بازیگر برای ادامه این نقش شد که بعد از رایزنی‌های صورت‌گرفته، سیاوش طهمورث به سریال «شرم» اضافه شد.

مرحوم گرجستانی چندی پیش بر اثر حمله قلبی جان به جان‌آفرین تسلیم کرد که این موضوع باعث ناتمام ماندن آخرین نقش او در دنیای سینما و تلویزیون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلمبرداری سریال «شرم» بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی به تهیه کنندگی امیرمهدی پوروزیری و کارگردانی احمد کاوری در لوکیشن هایی در منطقه شهرک غرب تهران ادامه دارد. تا کنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، الهام طهموری، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته اند.

سریال شرم یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش از شبکه سه سیما در فصل پاییز آماده می‌شود.

پربیننده ترین جنجال نذری درست کردن همسر اردوغان +عکس پریناز ایزدیار تولداش را جشن گرفت +عکس افشاگری تازه درباره علت مرگ رابین ویلیامز +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازیگر مرد سیاوش طهمورث بازیگر ایرانی سریال ایرانی عکس بازیگران سیروس گرجستانی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • (عکس) استایل جالب بازیگر زن سریال «گاندو» در ترکیه
  • نظر جالب گولسیانی درباره پزشک سپاهان
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • عکس| خانم بازیگرِ تلویزیون، برای همیشه ایران را ترک کرد
  • از فصل دوم جایگزین نقش کژال شدم/ پیشنهادات کاری دیگری دارم اما تصمیم نگرفته‌ام
  • فیلم| جزئیات جدید از آسیب دیدگی سعیدآقاخانی در سریال «نون خ»
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود