Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور عنوان کرد مظاهری با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان رضایت نامه ایشان را نخواهیم داد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در خصوص آینده رشید مظاهری و همچنین قرارداد و شکایت مارک ویلموتس گفتگویی انجام داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، محمدرضا زنوزی در ابتدا گفت:

از برخی باشگاه‌ها گلایه دارم، به خصوص باشگاه‌های تهرانی، بازیکنانی که با ما قرارداد دارند را وارد مذاکره می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای رشید مظاهری یکی از سیاسیون زنگ زده که بیاید و به فلان باشگاه برود. آقای عراقچی چرا باید به رشید زنگ بزند که بیاید و به فلان باشگاه برود.

وی در پاسخ به این سوال که درخواست داشتند، مظاهری به کدام باشگاه برود عنوان کرد:

مشخص است که خانواده آقای عراقچی طرفدار کدام تیم هستند. چرا باید سیاسیون در ورزش و فوتبال وارد شوند.

مالک باشگاه تراکتور درباره اینکه آیا رضایت نامه مظاهری را می‌دهند، گفت:

مظاهری با ما قرارداد دارد و به هیچ عنوان رضایت نامه ایشان را نخواهیم داد.

زنوزی در پاسخ به این سوال که چرا هر وقت نامه از فیفا می‌آید درنهایت به کلمه تعلیق ختم می‌شود، درحالی که در کشورهای دیگر بارها دیدیم که دخالت‌های مختلف رخ داده اما هیچ وقت بحث تعلیق مطرح نمی‌شود، آیا بحث تعلیق کردن فدراسیون از کشور عنوان و می‌شود تا جلوی نظارت‌ها و بررسی گرفته شود، عنوان کرد:

یک واقعیت است که یک عده افراد منافق در کشور خودمان حضور دارند و برعلیه کشور، نظام خودمان و سیست‌های داخلی کشورمان گزارش می‌نویسند، و این موضوع را ابزاری قرار دادند تا به مسئولان ذیربط فشار بیاورند. واقعا فوتبال باید پاک‌سازی شود و افرادی که در این باره تخصص دارند در راس کار باشند. ما بیشتر از داخل نسبت به فیفا ضربه می‌خوریم.

مالک تراکتور افزود:

درباره ویلموتس هم به فدراسیون هشدار دادم که سر من کلاه رفته و مراقب باشید سر فدراسیون کلاه نرود که این بلا سر فدراسیون آمد. اعتقاد دارم این موضوع یک تبانی بوده و همان طور که در باشگاه ما رخ داد و ما محکوم شدیم، در فدراسیون و پرونده ویلموتس هم رخ داد و بیت المال را به ضرر هنگفت کشاند.

وی که با باشگاه تراکتور صحبت می‌کرد، خاطرنشان کرد:

باشگاه‌هایی که دولتی هستند و فدراسیون فوتبال باید پول ویلموتس را از جیب بیش از 80 میلیون نفر پرداخت کنند.

همچنین بخوانید:

محمدرضا زنوزی: سعادتمند؟ نمی‌شناسم / اسم او را برای بار اول است که می شنوم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد

گرچه رژیم صهیونیستی به شدت تحت فشار داخلی و بین المللی برای پایان بخشیدن به جنگ غزه و توافق با حماس برای تبادل اسرا قرار دارد، اما مقامات کابینه راستگرای این رژیم بر ادامه جنگ تاکید دارند. 

به گزارش الجزیره، منابع آگاه صهیونیست و یک مقام ارشد آمریکایی که نخواستند نامشان فاش شود از تمایل اسراییل برای ادامه جنگ غزه خبر می‌دهند. 

این منابع می‌گویند: بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و خواهان توافقی برای پایان منازعه در غزه شده بود تاکید کرده است وی با هیچ توافقی که شامل پایان جنگ در غزه شود موافقت نخواهد کرد. 

این منابع تاکید کردند:  اگر حماس همچنان بر پایان جنگ و استقرار آتش بس دائمی در غزه تاکید کند، هیچ توافقی میان دو طرف به دست نخواهد آمد. در این صورت، اسراییل مجبور به عملیات زمینی تهاجمی به رفح خواهد شد. 

بلینکن در دیدار با مقامات ارشد صهیونیست خواستار استقرار صلح در غزه شده و تاکید کرده بود اکنون زمان رسیدن به توافق و آزادی اسرای صهیونیست از دست حماس است. 

مقامات حماس تاکید کرده اند هر گونه توافق برای تبادل اسرا میان دو طرف مستلزم تعهد به آتش بس پایدار و دائمی در غزه است و تا زمانی که این شرط محقق نشود این خطر وجود دارد که حتی پس از توافق نیز رژیم صهیونیستی به ادامه توحش خود علیه فلسطینیان ادامه دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حماس: از خواسته‌های سه گانه خود کوتاه نخواهیم آمد
  • حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد
  • ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد
  • گلایه کارکنان از متوقف شدن اجرای طرح عقد قرارداد مستقیم با نیرو‌ها در برخی از شرکت‌ها
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • گلایه استاندار کرمان از بانک‌های خصوصی
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها
  • گلایه امری از لیگ برتر: جلوی رویای تیم‌ها را می‌گیرند!
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • نتانیاهو: با هیچ توافقی برای پایان جنگ غزه موافقت نخواهیم کرد