Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  فارس، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در مورد اینکه با توجه به مشکلات مالی متعدد طی سال‌های اخیر در ورزش کشورمان و قراردادهای نامشخص در فوتبال مانند قراداد  مارک ویلتموس با فدراسیون فوتبال برخورد جدی با مفسدان در ورزش صورت نگرفته یا اگر هم صورت گرفته با مهره‌های درجه ۳ و ۴ بوده است و عزم دولت در سال پایانی خدمت، با توجه به ورود وزارت اطلاعات به بحث فساد در ورزش، تا چه اندازه برای معرفی ارکان اصلی فساد به دستگاه قضایی جدی است اظهار داشت: ‌ریشه بسیاری از این مشکلات در قراردادهای خارجی در مشکلاتی است که برای تامین ارز به قیمت نیمایی و انتقال ارز به خارج در کشور ناشی از موانع بانکی متاثر از تحریم های آمریکا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: البته برخورد با مفسدان و دلال ها مدتی است که با همکاری وزارت ورزش و جوانان  و وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز و تعدادی از عوامل فساد شناسایی و با آنها برخورد شده و تحت نظر بوده و پرونده آنان در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

ربیعی گفت: مشکلات قرارداد ویلموتس بخاطر عدم پرداخت ارزهای فدراسیون فوتبال توسط فیفا به ایشان بوده که به خاطر تحریم‌های شدید، فیفا هم بدون اجازه امریکا اقدام به پرداخت دستمزد ویلموتس در موعد مقرر نکرد و سرمربی سابق اقدام به فسخ یک طرفه بخاطر عدم دریافت حقوقش نمود. لازم به توضیح است که در طول هشت سال گذشته دستمزد ارزی مربیان خارجی تیم ملی فوتبال ایران از محل کمکهای فیفا پرداخت یا ارز درآمدهای ارزی فدراسیون فوتبال بخاطر صعود به جام جهانی بود.

وی اضافه کرد: موضوع اختلاف حساب در پرونده استراماچونی در دست بررسی است و بازرسان بزودی تکلیف آن را روشن خواهند کرد.

 احمد سعادتمند روز جمعه گذشته از اختلاف حساب ۱۴۰ هزار دلاری در پرونده استراماچونی با این باشگاه خبر داد و مدعی شد چنین پولی در اسناد مالی این باشگاه ثبت نشده است.

عکس | نامه تهدیدآمیز فیفا | دولت در ماجرای ویلموتس دخالت کند تعلیق می‌شوید کد خبر 545445 برچسب‌ها فوتبال - تیم ملی فوتبال - تیم ملی مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال تیم ملی فوتبال تیم ملی مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...

به گزارش همشهری آنلاین، ‌سیدجواد میردوستی، دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای با تشکیل پرونده قضایی عملیات جستجو و اقدامات قضایی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله گفت: در ادامه بررسی‌ها با توجه به شواهد و قراین ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله

اولین صحبت‌های کایت‌سواری که «یسنا» را زنده پیدا کرد + آخرین وضعیت سلامتی یسنا

کد خبر 848989 منبع: تسنیم برچسب‌ها دختران خبر ویژه دادستانی هلال احمر

دیگر خبرها

  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور
  • یسنا ربوده شده بود؟
  • جزئیات جدید دادستان از پرونده یسنا |‌ شواهد و قرائن نشان می دهد ...
  • تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی
  • مستندات جدیدی از مرگ نیکا شاکرمی منتشر شد
  • گزارش یک مرگ
  • گزارش یک مرگ؛ تصاویر و مستندات جدید از مرگ نیکا شاکرمی +عکس و فیلم
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • بررسی مطبوعات روز/ آقای «ب.ز»، عکس یک روزنامه های امروز ️