Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: محمداسماعیل کوثری در واکنش به عادی سازی روابط بین امارات و رژیم صهیونیستی به خبرنگار «فردا» گفت: مسئولان امارات کاری کردند که جز خیانت نام دیگری نمی توان بر آن گذاشت. تصمیم آنها هم علیه مسلمانان و هم علیه ملت عزیز فلسطین تحلیل و تفسیر می شود.

وی افزود: صهیونیست ها با حمایت استکبار جهانی یک ملت را از سرزمین مادریش بیرون کردند و آواره ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واقعیت خیلی دقیق و روشن است و به هیچ عنوان نمی توان آن را نادیده گرفت بنابراین امارات با چنین رژیم جانی و اشغالگر در حال عادی سازی روابط است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان امروز رهبر انقلاب در محکوم کردن تصمیم امارات برای برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی ادامه داد: مسئولان امارات به مسلمانان به ویژه ملت مظلوم فلسطین و همه آزادی خواهان جهان خیانت کردند، این اتفاق قطعا حرکت هایی را به دنبال خواهد داشت و اقداماتی باید انجام بگیرد چون این مسئله ای نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

وی تصمیم امارات را نابخردانه و خائنانه خواند و افزود: همه کشورهای مسلمان و آزادی خواه باید با اعلام موضع علیه مقامات امارات، خیانت آنها را اعلام کنند و همچنین مردم آن کشورها نیز تا آنجا که در توان شان هست با برپایی راهپیمایی و تجمعات این اقدام ننگین را محکوم کنند تا دیگر کسی جرأت نکند علیه ملت فلسطین موضع گیری خائنانه انجام دهد.

کوثری درباره پیامدهای امنیتی توافق امارات و رژیم صهیونیستی بر منطقه یادآور شد: امارات و رژیم صهیونیستی عددی نیستند که بخواهند ناامنی ایجاد کنند. البته وقتی مردم فلسطین این شکاف را می بینند نگران می شوند؛ همه مسلمانان اگر همه با هم علیه صهیونیست ها وحدت کنند، نهایتا این رژیم اشغالگر روزی مجبور به عقب نشینی می شود.

وی افزود: ایران هم همواره اعلام کرده تنها راه حل مسئله آن است که همه فلسطینیان جهان به سرزمین خود بازگردند و در یک رأی گیری شرکت کنند آن زمان نتیجه رأی گیری هر چه بود بر همان اساس اقدام شود. با اقدام ناشایست امارات، شاید مقداری زمان این اتفاق به تأخیر بیفتد.

مشاور فرمانده کل سپاه درباره وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور نیز گفت: رهبر معظم انقلاب چارچوب کلان مسئله را مشخص کردند و دستگاه دیپلماسی نیز باید بر همین اساس کار را دنبال کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ایران ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۴۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم




«خلیل الحیه» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در غزه بامداد شنبه گفت: امروز پاسخ رسمی رژیم صهیونیستی به موضع جنبش حماس در مورد مذاکرات را دریافت کردیم که در ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین ماه) به میانجیگران قطری و مصری تحویل شد.

الحیه در بیانیه‌ای بدون جزئیات بیشتر خاطرنشان کرد: جنبش حماس به بررسی این پیشنهاد مبادرت و پس از اتمام بررسی‌ها، پاسخ آن را ارسال خواهد کرد.

در همین حال «محمد نزال» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) جمعه شب اعلام کرده بود که این گروه از هرگونه درخواست و پیشنهاد جدی در مورد مذاکرات استقبال می‌کند.

پیش از این، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفته بود که تلاش‌های جدید قطر-مصر برای دستیابی به توافقی بین حماس و اسرائیل در حال انجام است.

وی افزود که در مذاکرات پیرامون انجام معامله مبادله اسیران شتاب جدیدی وجود دارد، اما دلیل خوش بینی خود را به این موضوع بیان نکرد.

سالیوان اشاره کرد که تلاش جدیدی از سوی قطر، مصر و اسرائیل برای یافتن راهی به منظور پیشبرد مذاکرات در مورد نوار غزه وجود دارد.

اظهارات این مقام آمریکایی همزمان با آن بود که قاهره اعلام کرد که روز جمعه هیئت امنیتی مصر شامل گروهی از متخصصان پرونده فلسطین برای گفتگو درباره چارچوب جامع آتش‌بس در غزه وارد تل‌آویو شد.

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • آگاهی افکار عمومی و حقایقی که جنگ غزه برای دنیا آشکار کرد
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • حمایت از اعتراضایات ضدصهیونیستی دانشگاهیان آمریکا
  • حمایت بسیج اساتید از دانشگاهیان جهان علیه رژیم صهیونیستی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • تشدید موج اعتراضات علیه رژیم صهیونیستی در دوسالانه هنر ونیز
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم