Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@04:47:25 GMT

پیگیری وضعیت سلامت محمدرضا شجریان در منزل

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۵۰۰۰

پیگیری وضعیت سلامت محمدرضا شجریان در منزل

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حسن عباسی ـ یکی از پزشکان معالج محمدرضا شجریان ـ گفت که وضعیت جسمانی این استاد موسیقی پس از انتقال به منزل خوشبختانه پایدار است و خود او از جمله افرادی است که هر روز وضعیت سلامت ایشان شامل شرایط عمومی، قلبی، ریوی و تنفسی را چک می‌کند.

محمدرضا شجریان سوم شهریور پس از یک دوره ۱۰ روزه بستری شدن در بخش مراقبت‌های ویژه، از بیمارستان مرخص شد و اکنون به گفته یکی از پزشکان معالجش وضعیت ثابتی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۲۵ شهریور ماه بیمارستان جم طی اطلاعیه‌ای از بستری شدن استاد آواز ایران به علت افت سطح هشیاری، افت فشار خون و شوک سپتیک در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد که رفته رفته وضعیت هشیاری و تنفسی وی به وضعیت پایداری رسید و به منزل منتقل شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: دارا دوم روستای ابوالفضل مصطفی ادیب مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری وضعیت سلامتی ترخیص از بیمارستان محمدرضا شجریان وضعیت جسمانی دارا دوم روستای ابوالفضل مصطفی ادیب مهدی تاج مهدی ترابی نوید افکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان

استاندار کردستان گفت: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است و پیگیری می‌کنیم تا این امر محقق شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا ظهر امروز _سه‌شنبه یازدهم_ در مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: عمده بار اصلی توسعه و پیشرفت استان بر دوش کارگران است و آنها چرخ اقتصادی کشور را به چرخش درمی‌آورند.

وی افزود: همواره مرهون کار و تلاش کارگران هستیم که بدون وجود آن‌ها کارها به پیش نمی‌رود.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: ۳۰۰ نفر به سهمیه بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان اختصاص یافته است که پیگیری می‌کنیم این امر محقق یابد.

زارعی‌کوشا بر حل مشکلات بیمه‌ای کارگران تاکید و تصریح کرد: پیگیری می‌کنیم که سهمیه اختصاص یافته به بیمه کارگران در استان بیشتر شود و بخشی از مشکلات این قشر کاهش یابد.

ضرورت حمایت ویژه از کارگران در راستای رونق تولید

ماموستا فایق رستمی، نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این مراسم تاکید کرد: جهش تولید با مشارکت مردم محقق خواهد شد که باید در این راستا از اقشاری همچون کارگران به صورت ویژه حمایت شود.

وی اضافه کرد: کردستان دارای ظرفیت‌های بی‌شماری در حوزه‌های گردشگری، صنایع دستی، معادن و مرز است که باید در راستای توسعه استان از آنها بهره گرفت.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر احیای واحدهای راکد در استان، گفت: باید در وقت پیری و بازنشستگی نیز کارگران را فراموش نکرد و آنها را در این دوران نیز به صورت ویژه حمایت کرد.

ماموستا رستمی افزود: با حمایت از کارگران، سرمایه‌گذاران و اقتصاددانان باید اقتصاد کشور را تقویت و با رونق تولید تحریم‌ها را خنثی کنیم.

کد خبر 749385

دیگر خبرها

  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • اختصاص ۳۰۰ نفر بیمه به کارگران ساختمانی در کردستان
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران