Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:26:09 GMT

توقیف تریلر حامل موادمخدر در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۵۰۶۳

توقیف تریلر حامل موادمخدر در استان اصفهان

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی قصد دارد مقداری مواد مخدر را از مرز‌های شرقی کشور خریداری و پس از گذشتن از استان اصفهان به شهر تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران عملیات پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات انجام شده مشخص شد که متهم قصد دارد با همکاری دو تن از اعضای خانواده‌اش با استفاده از یک دستگاه خودروی تریلر ولوو محموله مواد افیونی را به شهر تهران منتقل کند.

سرهنگ حسنوند با بیان اینکه با تکمیل رصد‌های اطلاعاتی نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت، گفت: با اخذ نیابت قضایی تیمی از ماموران عملیات پایگاه یکم پلیس مبارزه با مواد مخدر به استان اصفهان اعزام شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران با اشاره به اینکه با همکاری پلیس اصفهان محور مواصلاتی به شهر اصفهان تحت کنترل درآمد، گفت: خودروی متهمان در محور مواصلاتی به شهر نائین مشاهده و در عملیاتی مشترک خودروی مذکور متوقف شد و سرنشینان آن دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی متهمان ۳۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، اضافه کرد: با اعتراف متهمان به جرم ارتکابی هر سه متهم به دادسرا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

انهدام کاروان قاچاق موادمخدر در یزد/ کشف بیش از ۹۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی موادمخدر اعتیاد پلیس مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئيس پليس راه استان گفت: بامداد امروز ساعت 5:10 در کیلومتر 14 محور نهبندان - زاهدان ، در اثر برخورد يکدستگاه اتوبوس با وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق  2 نفر جان خود را از دست دادند.  
 
سرهنگ عليرضا رضايي افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند يکدستگاه اتوبوس با يک وانت تويوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر اين حادثه رانندگي،  خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شده و 2 نفر به دليل شدت جراحات جان خود را از دست دادند. 
 
وی  با بيان اين که علت تصادف برابر نظريه کارشناسان پليس راه، تغيير مسير ناگهاني از سوي راننده اتوبوس تشخيص داده شده است، گفت: رانندگان با رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي از هرگونه عجله و شتاب بي مورد پرهيز کنند تا شاهد اينگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشيم. 

دیگر خبرها

  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف خودرو‌های قاچاقچیان با کار اطلاعاتی مشترک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • قاچاقچیان با بار تریاک در یزد به دام افتادند
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار