Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز در پیامی درگذشت حاج محمدعرب معاون پیشین وزارت خارجه را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 19:14 - 11 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۱۱۹

خبرگزاری میزان -محمد حسین موسی پور با انتشار پیامی درگذشت حاج محمدعرب معاون پیشین وزارت خارجه را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت حزب موتلفه اسلامی استان قم در پی درگذشت ابوالشهید حاج محمدعرب

بسمه تعالی

آسمانی شدن جناب آقای حاج محمد عرب از پیشگامان عرصه‌ی خدمت درساحت‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی وسیاسی قبل و بعد از انقلاب و لبیک گویی به آیه شریفه "انا لله وانا الیه راجعون " اندوهی ماندگار برای دوستان وبازماندگان به یادگارگذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوالشهیدی که سجایای اخلاقی ایشان در کنار نظم، دلسوزی و پیگیری‌های مکرر، خدمتگزاری استوار را تجسم بخشیده و کهولت سن نتوانسته بود غباری برتوانمندی هایش بنشاند وخستگی ناپذیری ایشان تندیسی برای ثمر بخشی رفتار‌های سازمانی بود ودین خود را تا آخرین لحظات وحد توان به نظام مقدس جمهوری اسلامی در پست‌های متعدد وکلیدی ادا نمود.

تعهد، تخصص وتقید ایشان، الگویی برای نسل جدید است که با بصیرتی عمارگونه، پشتیبانی و حمایت قاطع خود را ازولایت فقیه متبلور می‌ساخت و مدافع موفق نظام در عرصه‌های مختلف داخلی وبین المللی محسوب می‌گشت.

بی شک حافظه‌ی تاریخی قم، گواهی مستند برخدمات ارزنده و فعالیت‌های چشمگیر این دلسوز نظام درتمامی صحنه‌های گوناگون می‌باشد.

اینجانب بار‌ها شاهد بودم که فعالیت‌ها وتلاش‌های مجاهدانه‌ی ایشان در ایام مسئولیت مشاورعالی استاندار در زمان مسئولیت اینجانب در شهرخون و قیام به ثمر می‌نشست و لبخند رضایت مردم انقلابی قم را در پی داشت.

ازدرگاه لایزال الهی برای آن عزیز سفر کرده رستگاری، علو درجات وهم نشینی با ائمه اطهار (ع) و برای خانواده معزز و دوستان محترم ایشان صبر و اجر مسالت دارم.

محمد حسین موسی پور

عضو شورای مرکزی و مسئول تشکیلات جامعه روحانیت مبارز

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمد عرب جامعه روحانیت مبارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور در پی درگذشت مرحومه معصومه حائری
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • جامعه روحانیت مبارز سال ۸۴ به خاطر حجاب از هاشمی رفسنجانی حمایت نکرد!