Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف عصر امروز پس از بازدید از پروژه فولادسازی شادگان، با اشاره به فرصت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه‌های صنعت، کشاورزی، توریست و تجارت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود تمام این ظرفیت‌ها و استعدادها، مشکلات استان خوزستان بسیار زیاد است که این به سیاست‌گذاری‌ها و رویکردها بر می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: متأسفانه در شرایط کنونی بسیاری از فرصت‌ها به تهدید تبدیل شد و این مسئله مشکلاتی را ایجاد کرد که حل آن نیازمند تدبیر است.

وی به نگاه ویژه مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ و برنامه هفتم توسعه کل کشور اشاره کرد و گفت: قطعاً در این قوانین استان خوزستان به طور ویژه دیده می‌شود تا مشکلات این بخش تا حدود زیادی رفع شود و همچنین در برنامه هفتم توسعه احکامی را خواهیم دید تا مباحث مهم استان از جمله صنعت، آب و فاضلاب و کشاورزی دیده و حمایت شود.

رئیس قوه مقننه به ظرفیت‌های گسترده استان خوزستان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و افزود: خوزستان ظرفیت بالایی را در حوزه کشاورزی دارد که در صورت حمایت می‌تواند باعث ارتقای امنیت غذایی کشور شود.

کد خبر 5013462

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صنعت معدن و تجارت کشاورزی خوزستان محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان شیوع کرونا مجلس شورای اسلامی استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ صحن مجلس در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون تلفیق درباره لایحه برنامه هفتم توسعه (اعاده شده از شورای نگهبان)، این لایحه را جهت تامین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.

نمایندگان مجلس در برخی از مواد، بر مصوبه قبلی خود اصرار ورزیدند. همچنین به پیشنهاد احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس، در ماده ۳۱ لایحه برنامه هفتم، عبارت «دولت مکلف است» به عبارت «دولت مجاز است» تغییر کرد.

متن کامل اصلاحات لایحه برنامه پنج‌ساله هفتم پیشرفت جمهوری اسلامی ایران (۱۴۰۷-۱۴۰۳) را اینجا بخوانید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حذف معافیت مشمولان بالای ۳۵ سال از برنامه هفتم
  • استفاده از پایاب های کشاورزی در حوزه آبزی پروری
  • ایرادات «لایحه برنامه هفتم توسعه» رفع شد
  • لایحه برنامه هفتم پیشرفت اصلاح شد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • مرزهای جغرافیایی صادرات فرش باید توسعه پیدا کند