Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@21:13:45 GMT

مشکل سوخت واحدهای تولیدی گلستان برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۵۶۴۶

مشکل سوخت واحدهای تولیدی گلستان برطرف می‌شود

هادی حق شناس روز سه‌شنبه در کارگروه تسهیل رفع موانع تولید گلستان از شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی استان خواست همکاری لازم را برای ارائه نفت سفید کارخانه های پنبه پاک کنی و همچنین ارائه سوخت به واحد های ریخته گری داشته باشد.

وی خواستار تعیین تکلیف پرونده های متقاضیان تسهیلات رونق تولید در بانک ها شد و گفت: تشکیل کمیته ای متشکل از اداره کل صنعت معدن تجارت، اتاق بازرگانی، بانک عامل و معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گلستان برای حل این مشکل ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان نیز در این جلسه گفت : از محل اعتبارات امسال تاکنون هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به ۲۶ واحد تولیدی استان پرداخت شد.

 حسین طلوعیان افزود: همچنین از محل اعتبارات تبصره ۱۸ به ۲۲ واحد حدود هزار و ۸۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع متقاضی پرداخت شد.

به گفته وی از محل اعتبارات بازسازی و نوسازی نیز تاکنون درخواست تسهیلات ۲۱۷ واحد تولیدی استان برای دریافت تسهیلات در کارگروه بررسی و به ۴۳ واحد هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت گردید.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید گلستان وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد + فیلم
  • مشکلات ۴ واحد تولیدی گلستان بررسی شد
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی