Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده‌ی استانداری سیستان و بلوچستان در نشست با کارشناسان اقتصادی دفاتر تسهیل‌گری توسعه‌ی محلات، بر لزوم تدوین نقشه راهی منسجم برای نیل به توسعه پایدار در محلات تاکید کرد و اظهارداشت: مهارت آموزی نیروی کار موجود در نواحی حاشیه‌ شهری از طریق آموزش‌های رسمی و فنی و حرفه‌ای مبتنی بر بوم محلات و هنر صنایع دستی در توسعه‌ مشاغل خانگی نقش مهمی را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده‌ استانداری سیستان و بلوچستان همچنین آموزش را یک حلقه‌ مهم در توسعه‌ کارآفرینی عنوان کرد و ادامه داد: تبیین فرصت‌های صندوق کارآفرینی و صندوق‌های خرد روستایی در اختیار بانوان را می‌توان در قالب طرح‌های آموزشی در محلات به یاری فعالان اجتماعی اجرا کرد.

در پایان نیز کارشناسان حوزه‌ اقتصادی دفاتر تسهیل‌گری به شرح مهمترین مطالبات و چالش‌های پیش رو پرداخته و محصولات تعدادی از فعالان صنایع دستی و دیگر مشاغل خانگی جهت تقویت بازار فروش؛ به بازار مجازی وزارت کشور معرفی شد

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان صندوق کارآفرینی بانوان شاغل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اندازه‌گیری قند خون با گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • اندازه‌گیری قند خون با ساعت گلکسی واچ 7 امکان‌پذیر خواهد شد
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • از همه منابع برای تامین آب پایدار در روستاها استفاده شود
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • ارزپاشی بانک مرکزی از محل ذخایر ارزی و منابع صندوق توسعه ملی
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین