Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه قیمت مرغ نسبت به اواخر هفته گذشته تغییری نداشته است، اظهار کرد: امروز متوسط نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۲ هزار و ۹۰۰ تا ۱۳ هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی‌ها ۱۹ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه خرید نقدی هر کیلو مرغ زنده ۵۰۰ تا یک هزار تومان کاهش یافته است، افزود: این در حالی است که افت قیمت نقدی مرغ زنده در نرخ مرغ گرم تاثیری نداشته است.

اسداله نژاد با انتقاد از شرایط نامساعد بازار نهاده‌های دامی بیان کرد: بازار نهاده‌های دامی روز به روز بدتر می‌شود به طوریکه کنجاله سویا با نرخ مصوب ۵ برابر و ذرت ۳ برابر فاصله دارد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی قیمت هر کیلو کنجاله سویا را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان و ذرت را ۳ هزار تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به افزایش قیمت کنجاله سویا، نرخ دان آماده به طور متوسط به ۵ هزار و ۸۰۰ تا ۶ هزار تومان رسیده است، درحالیکه با تامین نهاده با نرخ مصوب، قیمت دان آماده باید حدود ۳ هزار تومان باشد.

وی ادامه داد: اگرچه مسئولان اذعان می‌کنند که مشکلات تامین نهاده‌های دامی در حال رفع است، اما در حقیقت مشکل از توان بخش دولتی خارج است و همواره نگران تامین دان واحد‌های مرغ در حال پرورش هستیم .

اسداله نژاد درباره آینده بازار مرغ گفت: با استمرار روند فعلی نهاده‌های دامی، بازار مرغ در ۶ ماهه دوم سال دچار بحران می‌شود به طوریکه اگر دولت تدبیری نیندیشد قیمت مرغ به بالای ۳۰ هزار تومان می‌رسد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی در پایان قیمت هر قطعه جوجه یکروزه را ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: علی رغم افزایش هزینه‌های تولید، نرخ پایین جوجه یکروزه نشان می‌دهد که مرغداران رغبتی به امر ندارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ نهاده دامی نهاده های دامی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ اتحادیه طلا و سکه رشت اعلام کرد: سکه و طلا هم اکنون در بازار رشت با این قیمت‌ها معامله می‌شود.

تمام سکه بهار آزادی ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان          بدون تغییر 

نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان                          - ۲۰۰ هزار تومان 

ربع سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان            + ۳۰۰ هزار تومان 

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان      - ۳۰ هزار تومان

دیگر خبرها

  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۳:۰۰
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • قیمت جدید تخم‌مرغ اعلام شد
  • صادرات تخم مرغ به ۳۰ هزارتن رسید
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • جزییات قیمت ارزهای مبادله ای؛ ثبات دلار و درهم و رشد یورو
  • ثبات دلار و درهم و رشد یورو در معاملات امروز مرکز مبادله
  • حرکت بازار ارز به سمت ثبات/ نوسان یک یا دو هزار تومانی قیمت دلار طبیعی است