Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@08:57:39 GMT

خامس در راه آبی پوش شدن؟

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۰۶۲

خامس در راه آبی پوش شدن؟

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی اورتون در مورد شایعات انتقال خامس به گودیسون پارک صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهترین روزهای دوران ورزشی خامس بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ و در اولین فصل حضور در رئال مادرید زیر نظر کارلو آنچلوتی رقم خورد. در این سالها همیشه شایعاتی در مورد انتقال او به تیم های تحت هدایت کارلتو وجود داشته و حالا به نظر می رسد اورتون جدی ترین مشتری این هافبک کلمبیایی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارلو آنچلوتی حالا در مصاحبه ای مدعی شد به خامس علاقه دارد و سبک بازی او را می پسندد.

کارلو آنچلوتی گفت:

“شایعات جذب خامس‌ رودریگز؟ من به او به عنوان یک بازیکن باکیفیت علاقه زیادی دارم. زمانیکه من در سل ۲۰۱۵ از رئال مادرید جدا شده و هدایت بایرن مونیخ را بر عهده گرفتم، خامس نیز به همراه من به بوندسلیگا آمد و می خواست برای بایرن بازی کند.

اما در ادامه من سرمربی ناپولی شدم و شایعات زیادی در مورد انتقال خامس به ایتالیا پدیدار شد که در نهایت این اتفاق رخ نداد. حالا هم هدایت اورتون را بر عهده دارم و دوباره چنین اخباری منشر می شود. اما اگر صادقانه بخواهم صحبت کنم باید بگویم علاقه زیادی به سبک بازی خامس دارم.”

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رئال مادرید کارلو آنچلوتی اورتون اورتون خامس رودریگز رئال مادرید کارلو آنچلوتی کارلو آنچلوتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد

پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی، اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • لواندوفسکی: بازیکنان، چشم‌بسته دستورات آنچلوتی را انجام می‌دهند؛ او یک مرد بزرگ است
  • گذر از دوران سیاه؛ اورتون در لیگ برتر ماندگار شد
  • توقف لیورپول در روز درگیری صلاح و کلوپ + فیلم
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • گزارش فرایدی نایت اسمکدان 26 آوریل؛ نیش دوست از نیش عقرب بدتر است/ اخبار WWE