Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه‌ استان‌ها-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت:امسال برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد با سایر دوره‌ها متفاوت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا ابعاد بین المللی این رویداد گسترده تر شده و شخصیت‌های بین المللی بیشتری در این کنگره حضور دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در آیین افتتاحیه دهمین کنگره بین المللی امام سجاد علیه‌السلام ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین و امام سجاد اظهار داشت: علیرغم همه محدودیت‌ها خرسندیم اجلاسیه و کنگره امام سجاد و این چراغ فروزان را روشن نگه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس آغاز شددهمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) مجازی برگزار می‌شودکنگره امام سجاد(ع)| زندگی امام سجاد استمرار مسیر امامت و مکتب عاشورا بود

وی افزود: امسال با سایر دوره‌ها متفاوت است و با توجه به شیوع ویروس کرونا ابعاد بین‌المللی این رویداد گسترده تر شده، سال‌های گذشته از تعداد محدودی از اندیشمندان بین المللی دعوت می‌شد اما در امسال به صورت مجازی در خدمت اندیشمندان زیادی هستیم. 

امام جمعه بندرعباس گفت: این چراغ فروزان در استان هرمزگان با حمایت مردم و علمای شیعه و سنی روشن شده و در کشورهای مختلف گسترش یافته و موجب خوشحالی است که هرمزگان میزبان این کنگره است و شعاع آن جهانی شده است. 

وی تصریح کرد: امروز افتتاحیه این کنگره است و تا 25 محرم این ادامه خواهد یافت و از حضور اندیشمندان مختلف استفاده می‌شود. 

عبادی زاده گفت: امسال بنا به دلایلی تصمیم گرفته شد مراسم اختتامیه این کنگره با حضور شخصیت‌های برجسته در تهران برگزار شود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بی بدیل امام سجاد علیه السلام اشاره کرد و ادامه داد: دوران امام سجاد خفقان زیادی وجود داشت که کسی جرات اظهار ارادت به خاندان پیامبر و امام سجاد را نداشت. 

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: اما امام چهارم در آن شرایط اقدام به چند کار مهم از جمله کادرسازی مجدد نیروهای علوی کرد، از سویی زمینه را برای یک حرکت علمی بزرگ آماده کرد. 

وی تاکید کرد: امام سجاد با رویکرد دعا در جهت پر کردن خلا معنوی و از سویی افشای فساد موجود همت گمارد و با زبان دعا به افشاگری از فسادهای زمان پرداخت که در نوع خود بی نظیر است. 

عبادی زاده گفت: امام سجاد از هرگونه قیامی که قیام عاشورا را تحت الشعاع قرار می‌داد مانع می‌شدند و جریانات و قیام‌ها را مدیریت می‌کردند و در همین دوران صحیفه سجادیه و برخی دیگر از ادعیه را شکل دادند که گوشه‌هایی از تلاش‌های آن امام همام است.

وی تاکید کرد: باید در طول سال در تمام ابعاد جامعه برای جریان تبیین صحیفه سجادیه با کمک حوزه‌های علمیه اقدام شود و هرمزگان را به عنوان کانون توجه به صحیفه سجادیه در جهان اسلام معرفی کنیم.

انتهای پیام/864/ش

R7555/P/S6,58/CT11 بیشتر بخوانید... پوستر جدید خانه طراحان در تکریم مقام امام سجاد(ع) +عکس حفاظت از واقعه عاشورا و تبیین نهضت حسینی مهم‌ترین اقدام امام سجاد(ع) است ویژگی‌های آسمانی امیرالمؤمنین(ع) در خطبه امام سجاد(ع) قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پوستر جدید خانه طراحان در تکریم مقام امام سجاد(ع) +عکس حفاظت از واقعه عاشورا و تبیین نهضت حسینی مهم‌ترین اقدام امام سجاد(ع) است ویژگی‌های آسمانی امیرالمؤمنین(ع) در خطبه امام سجاد(ع) پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم ۲ خبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شود ۳ گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی ۴ رئیس مجلس: موافقت لایروبی اروند‌رود از ‌عراق ‌اخذ شد/ مزایای مناطق آزاد بازمی‌گردد ۵ فرماندار آبادان از هوش رفت ۶ فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با تسنیم: ‌موشک‌هایمان‌ با قابلیت‌های منحصربه‌فرد‌ توان دفاعی ‌ایران را تأمین کرده‌ا‌ند‌ + فیلم ۷ درد دل بانوی جهادگر خرمشهری با رئیس مجلس / خون دادیم، جوان دادیم، اسیر دادیم، چرا به ما خیانت می‌کنند؟ + فیلم ۸ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم مهمترین اخبار استانها حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)| آیت‌الله ‌نوری‌همدانی: خطبه بلندآوازه ‌امام سجاد(ع) ‌ارکان حکومت اموی را لرزاند بنیاد مستضعفان تفاهم‌نامه همکاری پیشرفت و آبادانی بخش زهکلوت را با استانداری کرمان امضا کرد‌ قدر‌دانی تولیت آستان قدس از پیشرفت‌های خارق‌العاده‌ ایران در‌ عرصه ‌موشکی‌ / عقب‌ماندگی‌ها را ‌‌به حساب ‌عدم ارتباط با آمریکا نگذاریم مهمترین اخبار تسنیم تأکید آیت‌الله خامنه‌ای درباره مدارس دولتی/ گزاره‌ای برای آغاز نجات عدالت آموزشی مسکو: مشارکت‌کنندگان در برجام تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های ایران را غیرقانونی دانستند افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان تناقض گویی روحانی؛ از ماجرای دلار تا بی‌اطلاعی از گرانی بنزین هلگا اشمید: طرف‌های برجام مصمم به حفظ آن هستند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد امام سجاد ع ترین اخبار رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی

به گزارش خبرگزاری مهر، در بحبوحه افزایش ابهامات درباره دادگاه لاهه که می‌تواند حکم بازداشت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همچنین سایر مقامات این رژیم را به اتهام نقض قوانین بشردوستانه در نوار غزه مخفیانه صادر کند، اعضای کنگره آمریکا دیوان کیفری بین المللی را تهدید کردند.

الجزیره بامداد سه شنبه به نقل از پایگاه خبری آکسیوس گزارش داد که اعضای کنگره آمریکا به دادگاه کیفری بین‌المللی نسبت به صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی هشدار دادند.

به نوشته اکسیوس، اعضای کنگره آمریکا هشدار دادند که صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی با واکنش آمریکا مواجه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، اعضای کنگره تاکید کردند که در صورت صدور حکم بازداشت علیه مقامات اسرائیلی، در این زمینه بر روی قوانینی در حال کار است.

چند روز قبل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی همزمان با افزایش گمانه‌زنی‌ها در مورد تحت تعقیب قرار گرفتن مقامات سیاسی و نظامی ارشد رژیم صهیونیستی توسط دیوان بین‌المللی دادگستری (لاهه)، این نهاد بین‌المللی را نیز تهدید کرد.

گفتنی است که نتانیاهو با تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از وکلا و مقامات ارشد حقوقی این رژیم همچون یاریو لوین، وزیر دادگستری در تلاش است مانع از هرگونه صدور حکم تعقیب بین‌المللی مقامات سیاسی و فرماندهان و نظامیان اسرائیلی از سوی دادگاه بین‌المللی لاهه شود.

کد خبر 6092642

دیگر خبرها

  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا
  • طرح کنگره آمریکا علیه دیوان کیفری بین‌المللی
  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی کنگره آمریکا درآستانه صدورحکم ضداسرائیلی
  • تهدید دادگاه لاهه از سوی برخی از اعضای کنگره آمریکا
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (11 اردیبهشت)
  • محقق حوزه سلامت در خوی با بیش از ۶۰ مقاله بین‌المللی مجری طرح شهر سالم 
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)