Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عباس صوفی شهردار همدان گفت: احداث این سایت موزه میدان امام (ره) مورد توجه ویژه شورا و شهرداری است و براین اساس ضمن اختصاص اعتبار مورد نیاز، عملیات احداث آن را به شهرداری منطقه یک واگذار کردیم.

او افزود: شورای شهر با بودجه درخواستی شهرداری برای ساخت این موزه موافقت کرد و با پنج میلیارد تومان اعتبار احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار همدان بیان کرد: موزه مرکزی میدان امام (ره) در بافت تاریخی شهر و بازار قدیمی همدان می‌تواند به جذب بیشتر گردشگر داخلی و خارجی کمک کند.

صوفی خاطرنشان کرد: به زودی با برگزاری مناقصه جهت تعیین پیمانکار طرح، ادامه عملیات عمرانی ساخت و تکمیل این موزه انجام خواهد شد.

او با قدردانی از اعضا شورای اسلامی شهر همدان در راستای موافقت با درخواست شهرداری مبنی بر تصویب بودجه مورد نیاز، خاطرنشان کرد: مسوولیت ساخت این موزه را به شهرداری منطقه یک واگذار کردیم.

احداث موزه میدان امام (ره) سه سال قبل پیشنهاد و مصوب شده بود.

آثار تاریخی اکتشافی از میدان مرکزی همدان، گروهی از چهره‌های مطرح هنری کشور را برآن داشت تا از مسوولان اجرایی بخواهند این میدان تبدیل به سایت موزه شود تا همان آثار تاریخی در آن حفظ و به نمایش گذاشته شود و در نهایت این درخواست پذیرفته شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری همدان موزه ملی میدان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان