Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سایت شبکه اسکای نیوز، ملک حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین در دیدار با جارد کوشنر، مشاور ارشد و داماد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در کاخ الصافریه گفت، بحرین به روابط مستحکم و عمق این روابط استراتژیک تاریخی با آمریکا افتخار می‌کند و از آنچه آن را تلاش آمریکا در راستای "تحقق صلح، امنیت و ثبات" در منطقه خاورمیانه خواند، تشکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پادشاه بحرین به بررسی روابط دوجانبه بین کشورش با آمریکا پرداخت و ادعا کرد، این روابط بر پایه تاریخی از روابط ویژه بیش از ۱۲۰ سال و نیز بر همکاری نظامی بیش از ۷۵ سال متکی است روابط بحرین و آمریکا شاهد تحول و پیشرفت در تمام زمینه‌ها در سایه توجه مشترک بر تقویت پایه‌های این روابط است که به نفع دو کشور، دو ملت و ثبات منطقه خلیج فارس است.

حمد بن عیسی اضافه کرد: ثبات و همبستگی کشور‌های عرب خلیج فارس در تمامی مواضع به برادر بزرگ یعنی عربستان متکی است. منامه در هر شرایط در راستای تحقق صلح و شکوفایی منطقه با آن است.

پادشاه بحرین از مواضع تاریخی و ثابت امارات که آن را در راستای "دفاع از مسائل و منافع عربی واسلامی" خواند، تقدیر و ادعا کرد، تلاش‌هایش در راستای دستیابی به راه حل عادلانه و فراگیر برای تضمین حقوق مشروع فلسطینی‌ها و تحقق صلح دائمی در منطقه است.

کوشنر نیز گفت، تحقق صلح در منطقه جز با تمایل فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها قابل تحقق نیست.

او ادعا کرد، طرح ترامپ اصلی برای حل مساله فلسطین است.

کوشنر تصریح کرد: ممکن است و منطقی است روی تمام کشور‌های عربی با اسرائیل توافق صلح امضا کنند.

این در حالی است که شبکه الحره به نقل از مسؤول کاخ سفید گزارش داد، کوشنر بعد از بحرین به عربستان رفته است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کوشنر آمریکا عربستان پارسی خبر پادشاه بحرین پادشاه بحرین تحقق صلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند

نشست شورای اداری استان بوشهر عصر با حضور استاندار بوشهر، رئیس دیوان عدالت اداری و مدیران استان بوشهر در سالن کوثر استانداری بوشهر برگزار شد.

استاندار بوشهر در این نشست با تاکید بر لزوم تحقق عملی شعار سال اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیران استان باید برای تحقق شعار سال هدفگذاری کنند.

احمد محمدی زاده با تبریک روز معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مطهری افزود: معلمان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه هستند و تکریم این عزیزان وظیفه تک تک مسئولان است.

وی همچنین با گرامیداشت روز کارگر خاطر نشان کرد: کارگران موتور محرکه اقتصاد و تولید هستند و در تحقق شعار سال نقشی غیر قابل انکار دارند.

 در این آیین، یاسمن حیدری به عنوان مشاور امور جوانان استاندار، اسما لک نماینده استاندار و مدیر راهبردی استقرار و توسعه منطقه ویژه علم و فناوری خلیج فارس، حجت الاسلام محمدرضا عاشوری مشاور استاندار در امور روحانیت و مرتضی بحرانی نیز به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر منصوب و معارفه شدند.

در ابتدای نشست شورای اداری استان بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ضمن تکریم معلم دوران ابتدایی خود، بر لزوم حمایت و پشتیبانی عملی از معلمان و آموزگاران تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • همکاری ایران و آژانس تحت تأثیر رویکرد و رفتار بی‌ثبات و متناقض آمریکا قرار نگیرد
  • چرا مقاومت بحرین شرکت «تراک‌نت» اسرائیل را هدف قرار داد؟
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • فیلم| فیلمی جالب از جاده آخرالزمانی در حومه ریاض عربستان
  • عادی سازی روابط با اسرائیل، شرط امضای توافقنامه دفاعی آمریکا و عربستان
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند