Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:06:04 GMT

تشکیل ۳۰۰ انجمن اسلامی دانش‌آموزی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۵۲۴

تشکیل ۳۰۰ انجمن اسلامی دانش‌آموزی در لرستان

ایسنا/لرستان مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان با اشاره به تشکیل ۳۰۰ انجمن اسلامی دانش‌آموزی در استان، گفت: در حال حاضر ۲۵۰ نفر در حال طی دوره‌های آموزشی برای اجرای برنامه‌های پرورشی انجمن ها در سال تحصیلی جدید هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسین وحیدی امروز یازدهم شهریورماه در جمع خبرنگاران، با بیان این‌که اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با شیوع ویروس کرونا انعطاف و برنامه‌ریزی‌های دقیقی با در نظر گرفتن پُروتکل‌های بهداشتی انجام داد، اظهار کرد: این برنامه‌ها با توجه به شرایط شروع کرونا و در دو بخش دانش‌آموزان دختر و دانش‌آموزان پسر صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر این مطلب که با شیوع ویروس کرونا آموزش سبک زندگی کرونایی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی لرستان آغاز شد، تصریح کرد: آموزش سبک زندگی کرونایی در بخش رسانه‌ای برای دانش‌آموزانی که در خانه بودند ایجاد شد به شکلی که تولیدات و آموزش‌های رسانه‌ای، سخنرانی رسانه‌ای در سی جلسه تولید و با موضوع سبک زندگی کرونایی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وحیدی به اجرای پویش جشن‌های خانگی در نیمه شعبان توسط اتحادیه انجمن‌های دانش‌آموزی استان لرستان اشاره کرد و با تأکید بر این‌ که برنامه‌های این اتحادیه با محوریت دانش‌آموزان برگزار شد، افزود: برگزیدگان پویش جشن‌های خانگی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان تجلیل شدند.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان به تشکیل ۳۰۰ انجمن دانش‌آموزی در استان لرستان اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که ۲۵۰ دانش‌آموز در حال گذراندن دوره‌های آموزشی برای اجرای فعالیت‌های پرورشی انجمن‌های دانش‌آموزی استان لرستان هستند، خاطرنشان کرد: در روز قدس نیز برنامه‌های شاخصی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان لرستان صورت گرفت که نمونه آن حرکت کاروان دانش‌آموزی انصارالمهدی از میدان امام خمینی(ره) خرم‌آباد به سمت گلزار شهداست این در حالی‌ است که هیئت دانش‌آموزی انصارالمهدی در شب‌های قدر نیز اجرای برنامه داشته است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه رسانه‌ای «بوق و کرونا» توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان لرستان، اضافه کرد: در این برنامه شخصیت‌های کشوری با حضور در فضای مجازی و گفت‌وگو با دانش‌آموزان، پاسخ‌گوی سؤالات آنان بودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانش آموزان انجمن دانش آموزی توسط اتحادیه انجمن های اسلامی دانش استان لرستان دانش آموزی رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس

تیم والیبال دانش‌آموزش صبح امروز با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

این تیم که با نام سردار شهید حاج محمدرضا زاهدی در این مسابقات شرکت کرده بود، موفق شد با هفت پیروزی متوالی، بر سکوی نخست دنیا بایستد.

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • نامه ۴۸ دفتر اتحادیه مستقل به دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • دیدار تیم والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب+ عکس
  • کلاس این آقا معلم در مدرسه تشکیل نمی شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد