Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس آخرین آمارها تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان از 25 میلیون و 400 هزار نفر فراتر رفته که از این تعداد بیش از 850 هزار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

اخبار بین الملل- از سوی دیگر خبرگزاری فرانسه روز سه‌شنبه خبر داد که تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر اروپا از 4 میلیون نفر فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در فرانسه طی 24 ساعت گذشته حدود 5 هزار ابتلای جدید به ویروس کرونا ثبت شده و تعداد مبتلایان جدید در انگلیس طی روز گذشته 1295 نفر بوده‌اند.

در حال حاضر آمریکا بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا در سطح جهان را داراست و دانشگاه «جانز هاپکینز» روز گذشته خبر داد که  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا از 6 میلیون نفر فراتر رفته است. (جزئیات بیشتر)

پس از آمریکا، برزیل و هند هر کدام بیشتر از 3.5 میلیون نفر مبتلا به ویروس کرونا دارند و بعد از این کشورها نیز روسیه قرار دارد که حدود یک میلیون نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

تعداد موارد قطعی ابتلا به ویروس کرونا در سطح جهان بیش از 25 میلیون نفر است که این بدان معناست که آمریکا به تنهایی 24 درصد کل مبتلایان به ویروس کرونا در جهان را داراست حال آنکه جمعیت این کشور تنها 4 درصد از جمعیت کل جهان است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ویروس کرونا انگلیس برزیل فرانسه اروپا ویروس کرونا کرونا تعداد مبتلایان مبتلایان به ویروس میلیون نفر نفر فراتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان

مسئولان وزارت صحت عامه طالبان در مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با بیماری مالاریا در کابل گفتند: درسال ۲۰۲۳ بیش از ۱۸۰هزار مورد ابتلا به بیماری مالاریا در کشور ثبت شده است.

به گفته مسئولان این آمار نسبت به سال ۲۰۲۲ حدود ۳۰ درصد افزایش نشان می دهد.

بنابر اعلام این وزارتخانه، افغانستان از نظر شیوع مالاریا پنجمین کشور حوزه مدیترانه است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاهیان قائمشهر از قیام جهانی دانشجویان
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد