Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۱ شهریورماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع لوازم آرایشی و بهداشتی

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار از کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و اقلام دارویی غیر مجاز قاچاق در بازرسی از یک انبار در شهر چابهار خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "حیدر علی کیخا مقدم " فرمانده انتظامی شهرستان چابهار  گفت: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان چابهار با انجام یک سری اقدامات تخصصی، فردی سودجو را که اقدام به دپوی مقادیری قابل توجه، لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق، در انبار یک مجتمع تجاری در شهر چابهار کرده بود، شناسایی کردند.

او  افزود: مأموران پس از حصول اطمینان از موضوع با هماهنگی قضائی، به همراه بازرسان اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت و معدن شهرستان به محل اعزام و در بازرسی از انبار مذکور، تعداد یک میلیون ۱۰۹ هزار و ۵۳ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و فاقد مجوز گمرکی را به همراه ۱۰ هزار و ۶۵ قلم انواع داروی غیر مجاز قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: ارزش اقلام کشف شده توسط کارشناسان اداره گمرک ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیخا مقدم خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲ فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او  با اشاره به عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق، از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

کشف سوخت قاچاق با  اسناد گمرکی جعلی

فرمانده انتظامی "هیرمند" از کشف سوخت قاچاق با استفاده از اسناد گمرکی جعلی خبرداد.

سرهنگ "حسینعلی سنچولی گفت: درپی خبری مبنی بر اینکه یک شبکه قاچاق سازمان یافته سوخت با استفاده از اسناد گمرکی جعلی از یکی از شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، تحت عنوان یک شرکت، محموله سوخت گازوئیل را با عنوان هیدروکربن بارنامه و سپس در پوشش خودرو‌های ترانزیتی به پایانه مرزی "میلک" انتقال می‌دهند، اقدامات اطلاعاتی در راستای شناسایی عوامل و جلوگیری از قاچاق سوخت در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او گفت: در این راستا یک دستگاه خودروی کشنده حامل سوخت مورد شناسایی و پس از توقیف، در بازرسی از آن ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان کرد: فرد متخلف قصد انتقال سرمایه ملی از کشور را داشت که در این امر ناکام ماند.

فرمانده انتظامی شهرستان هیرمند با تأکید بر استمرار طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق سوخت، بیان کرد: سعی و تلاش پلیس بر این است با همکاری و همدلی مردم و دیگر سازمان‌های مرتبط با این پدیده که چیزی جزء ضربه به منافع کشور نیست به صورت مستمر مقابله کند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سوخت قاچاق سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان لوازم آرایشی و بهداشتی شهرستان چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی ۲۵هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی کشف و توقیف کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ یدالله دهقان با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی استان به 2 دستگاه تریلی مشکوک شده جهت بررسی بیشتر آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی خودروها، مقدار 25 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق و خارج از شبکه توزیع به‌ارزش 10 میلیارد ریال کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی اظهار داشت: ماموران در این رابطه 2 نفر متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

دهقان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه 096300  به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد

کشف بیش از یک میلیارد ریال انواع کالای خارجی قاچاق در نهبندان  

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف انواع کالای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.  

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد شهرستان نهبندان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از اتوبوس مسافربری تعدادی لپ‌تاپ و تبلت خارجی، چرخ خیاطی و انواع پارچه خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر یک میلیارد و هفتاد میلیون ریال  برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: ماموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد. 

عرب خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فرماندهی انتظامی در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می‌شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش‌ها با نیروهای انتظامی ضروری است. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان کشف شد
  • طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس 
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر