Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران- مدتی قبل و همزمان با رونمایی از نسخه کراس تویوتا یاریس، آنرا در گروه خودروی عصر ایران معرفی کردیم که جزئیتاش اینجا در دسترس قرار دارد. رونمایی از این محصول سر و صدای زیادی را همراه خود داشت زیرا یاریس را برای سال ها به عنوان یک کامپکت خیلی جمع و جور می شناختیم و عملا ارائه یک کراس اوور با این برند در نوع خود غیرمنتظره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی تصاویری از نسخه GR کراس یاریس نیز منتشر شده که بر جذابیت های این محصول تازه وارد افزوده است. گازو ریسینگ(متعلق به تویوتا) جزئیات اسپرت را بدنه و داخل کابین در نظر گرفته است که در تصاویر زیر مشاهده می کنید.

اگر سری به آرشیو خودرویی عصر ایران بزنیم؛ پروژه یاریس جی آر به عنوان قویترین موتور 3 سیلندر خیابانی را داریم که طی آن گازو ریسینگ یک موتور 257 اسب بخاری را روی نسخه جی آر یاریس هاچ بک نصب کرده است. البته جی آر برای یاریس کراس چنین تغییری را مدنظر قرار نداده زیرا این خودرو به عنوان کراس اوور هیبریدی معرفی شده است.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *تویوتا قویترین "موتور 3 سیلندر خیابانی" جهان را معرفی کرد / یاریس جدید با موتور 257 اسب بخاری (+تصاویر) *کرولا 2020 معرفی شد/ بررسی یکی از محبوب ترین خودروهای جهان(+تصاویر) *تویوتا هایلندر 2020 معرفی شد/ رقیب سرسخت بازار شاسی بلندها از ژاپن(+تصاویر) *"سِنچوری" خاص ترین محصول تویوتا/ خودرویی ناشناخته در بازار جهانی(+تصاویر) *تویوتا و خودروی شهرهای آینده! (+تصاویر)

 

لینک کوتاه: asriran.com/0037mk

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تویوتا یاریس خودرو عصرایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)



منبع:پیج afshin__fallahzadeh

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: انفجار مهیب نفتکش حامل بنزین در آمریکا (فیلم) آتش‌سوزی مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا (فیلم) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران (فیلم)

دیگر خبرها

  • (عکس) مقایسه ال۹۰ با نمونه بومی‌سازی شده!
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • خیز بلند ارلینگ هالند به سوی کفش طلای لیگ برتر با هت تریک یک نیمه‌ای مقابل وولورهمپتون
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود