Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس بر این باور است حامد لک برای موفقیت در پرسپولیس شرایط سختی را پیش‌رو دارد و برای این‌که به سرنوشت برخی از دروازه‌بان‌های سابق این تیم دچار نشود باید تلاش ویژه‌ای داشته باشد.

بهروز سلطانی، دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به جذب حامد لک به عنوان دروازه‌بان فصل آینده پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس می‌توانست برای جذب دروازه‌بان جدید سراغ گزینه دیگری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک دروازه‌بان خوبی است اما باید بداند شرایط پرسپولیس با تیم‌های دیگر متفاوت است و آشنا نبودن به شرایط حضور در تیم های بزرگ می‌تواند برای هر بازیکنی خطرناک باشد و شرایط فوتبالی‌اش را تحت‌الشعاع قرار دهد.

او ادامه داد: به نظر من لک از نظر فنی، گلر خوبی است اما شاید ناآشنا بودن او نسبت به شرایط و جو حاکم بر پرسپولیس برای او مشکل‌ساز شود.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: من در مورد میثاق معمارزاده هم این صحبت‌ها را مطرح کردم و دیدید که دروازه‌بانی با کیفیت فنی مثل معمارزاده هم نتوانست خود را با شرایط پرسپولیس وفق دهد و در نهایت نتوانست در این تیم موفق عمل کند و خیلی زود از صحنه کنار رفت.

سلطانی تاکید کرد: باز هم می‌گویم لک گلر خوبی است و انتقادی به شرایط فنی او ندارم اما به اعتقاد من مسئولان باشگاه می‌بایست به سراغ دروازه‌بانی مثل علیرضا حقیقی می‌رفتند و او را جذب می‌کردند. حقیقی تجربه حضور در پرسپولیس را داشت و این موضوع می‌توانست هم به نفع او باشد هم به نفع پرسپولیس. در هر صورت حالا که لک به پرسپولیس آمده برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با درک بهتر از شرایط اتفاقات خوبی را برای خودش و پرسپولیس رقم بزند. 3/5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علیرضا حقیقی حامد لک بهروز سلطانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس دروازه با دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)

به گزارش ''ورزش سه''، هر دو نفر در ابتدای امسال از نواحی مختلف دچار آسیب دیدگی شده و هر یک در فیفادی قبلی به نحوی درد زیادی را پشت سر گذاتشند و پس از آن مجبور به ترک دروازه تیم‌شان برای مدتی شدند.

در طی این مدت، در سپاهان نیما میرزازاد و در پرسپولیس امیررضا رفیعی، سعی کردند جای خالی این دو گلر شاخص فوتبال ایران را پر کنند؛ ماموریتی که حتی اگر موفق هم بود، به بازگشت پیام و علیرضا به دروازه سپاهان و پرسپولیس منتهی شد.

این دو با وجود رقابت در سال‌های اخیر، نوعی علاقه و همدلی را در مسیر حرفه‌ای خود پیدا کرده و برای یکدیگر احترام قائل هستند. دو رقیبی که رقابت آن‌ها هرگز به تنش خاصی منتهی نشده و از این جهت در فوتبال ایران نمونه به شمار می‌روند.

این تصویر مربوط به پایان مصاف پرسپولیس و سپاهان است و همانطور که می‌بینید، گلر شماره ۱ و ۲ تیم ملی، دست در شانه یکدیگر، به شیوه رفقای فیلم‌های فارسی و هندی، زمین را ترک می‌کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • گواردیولا: هنوز هم عاشق بایرن مونیخ هستم!
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • آرزوی زیبای طراح ایرانی شرکت BMW، مردم ایران را احساسی کرد | فیلم
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • حسینی مثل پرسپولیس: نیمه مربیان برای من(عکس)
  • اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند چون...
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند