Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@17:17:09 GMT

تصادف خونین در جاده مغان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۶۹۶۸

تصادف خونین در جاده مغان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، محمد علی هادی عنوان کرد: ساعاتی پیش تصادف شاخ به شاخ دو خودرو سواری سمند و پراید در جاده مغان ۲ کشته و ۵ مصدوم برجای گذاشت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پارس‌آباد از وقوع این تصادف در ۴۰ کیلومتری جاده پارس آباد نزدیکی فتحعلی قشلاقی خبر داد و گفت: راننده پراید در دم جان باخته و یکی از سرنشین‌های خودرو در بیمارستان فوت شده و پنج نفر از مصدومین این سانحه توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس پارس آباد به بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگرد شهرام وخشور نیز در بیان علت وقوع این سانحه رانندگی عنوان کرد: علت اصلی این تصادف شاخ به شاخ، تجاوز به چپ سواری پراید بوده است.

فرمانده پلیس راه سربند پارس آباد افزود: رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و به تابلوهای سبقت ممنوع توجه داشته باشند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری در سطح استان نباشیم.

بر اساس این گزارش، جاده پارس آباد از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است که چهار بانده کردن این جاده از مطالبات اساسی و به جد مردم این شهرستان است.

پربیننده ترین تازه‌ترین اعترافات شکارچی دختران دانشجو دستگیری یک متهم دیگر حادثه زیرگرفتن عزاداران محاکمه نوه به جرم سرقت مرگ‌بار از پدربزرگ خط ۲متروی تهران دچار نقص فنی شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: هلال احمر سانحه رانندگی تصادف هلال احمر حوادث جاده ای تصادف جاده ای سانحه رانندگی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل در آنچه شما خواسته اید ، سراغ یکی از مشکلاتِ محله شهید مطهریِ پارس آباد میرویم که با پیگیری های خبری، حل شده...
معضلی که عبور اب زراعی از جلوی منازل ، بوی نامطبوع و تجمع حشرات ایجاد  کرده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی حل مشکل محله شهید مطهریِ پارس آباد

 

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد
  • حل مشکل شهروندان با پیگیری خبری