Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:05:15 GMT

مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۷۶۹۲

مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم

‍‍‍‍‍‍

مدیر ورزشی باشگاه اینتر تأکید کرد برخلاف بسیاری از گزارش‌ها، او و همکارانش برنامه‌ای برای جذب ستاره آرژانتینی بارسلونا ندارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، از دو هفته پیش که لیونل مسی درخواست رسمی‌اش برای ترک بارسلونا را به مدیران این باشگاه ارائه کرد، از سه تیم به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده؛ منچسترسیتی، پاری‌سن‌ژرمن و اینتر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون اما ظاهراً باید اینتر را از این فهرست خط زد چرا که مدیر ورزشی این باشگاه می‌گوید نراتزوری هیچ برنامه‌ای برای خرید کاپیتان آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا ندارد.

پیرو اوسیلیو در این خصوص به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: اینتر مطلقاً هیچ برنامه‌ای برای مسی ندارد. نمی‌دانم که این حرف و حدیث‌ها و داستان‌ها را چه کسانی ساخته‌اند. هیچ تیمی در دنیا نیست که مسی را نخواسته باشد اما یکسری حقایق و واقعیت‌ها هست که نمی‌‌توان آنها را نادیده گرفت.

وی افزود: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که دیدن مسی در اینتر غیرممکن است و هرگز هیچ مذاکره‌ای برای آوردن او به این تیم نداشته‌ایم. فکر می‌کنم لازم بود که یک بار برای همیشه این موضوع را روشن کنم. مطلقاً توان پرداخت هزینه چنین خریدهایی را نداریم چون پارامترهای اقتصادی آن فراتر از توان این باشگاه است. امیدوارم این آخرین باری باشد که مردم درباره مذاکره‌ای که هرگز وجود نداشته صحبت می‌کنند.

اوسیلیو درباره شایعه تلاش اینتر برای خرید انگولو کانته هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی و فدریکو کیه‌زا مهاجم فیورنتینا  گفت: خرید کانته هم برای اینتر حرکتی غیرممکن است. فقط می‌توانم به مذاکره برای خرید الکساندر کولاروف اعتراف کنم و در حال حاضر هم درباره جذب او با رم صحبت می‌کنیم. هنوز همه چیز در مرحله مذاکره است و چیزی قطعی نشده. کیه‌زا؟ درباره او هم چیزی وجود ندارد که بگویم. این بازیکن را تحسین می‌کنیم اما باید نسبت به امکاناتی که استراتژی نقل‌وانتقالات‌مان در اختیار ما می‌گذارد واقع‌بین باشیم. من می‌خواهم که با هواداران‌مان صادق باشم.

بروزوویچ شایعه تمایل جدایی‌اش از اینتر را تکذیب کرد

 

مدت‌هاست که گفته می‌شود باشگاه بارسلونا قصد دارد لائوتارو مارتینس را از اینتر بخرد اما اوسیلیو تأکید کرد که نراتزوری برای فروش این مهاجم 22 ساله آرژانتینی حتی با بارسلونا وارد مذاکره هم نشده است.

او ادامه داد: هیچ مذاکره‌ای برای انتقال لائوتارو مارتینس انجام نشده چون در واقع هیچ اتفاقی نیفتاده است که بخواهیم درباره‌اش مذاکره کنیم. هرگز برای فروش مارتینس با تیمی مذاکره نکرده‌ایم. تکلیف او روشن است. قراردادش یک بند فسخ دارد و هر تیمی که او را می‌خواهد باید آن را فعال کند.

بند فسخ قرارداد لائوتارو مارتینس با اینتر 111 میلیون یورو است که این رقم تنها در مقطع دو هفته‌ای از فصل نقل و انتقالات قابل پرداخت است.

اوسیلیو درباره شایعات پیرامون فروش مارسلو بروزوویچ و میلان اشکرینیار عنوان کرد: بروزوویچ در طول فصل یکسری رفتارهای اشتباه داشت که به آنها واقف شد و ما در داخل تیم موضوع را حل و فصل کردیم. بروزوویچ یکی از بازیکنانی است که تیم روی او حساب می‌کند اما اگر برای او پیشنهادی دریافت کنیم که مناسب بازیکن باشد به آن فکر خواهیم کرد. میلان اشکرینیار اما بازیکنی است که ما سه سال پیش برای خریدش سرمایه‌گذاری قابل توجهی انجام دادیم و در این مدت هم او کارش را خوب انجام داده است. پس هیچ مذاکره‌ای برای فروش این مدافع وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لائوتارو مارتینس لیونل مسی بارسلونا سری A اینترمیلان بیشتر بخوانید... بروزوویچ شایعه تمایل جدایی‌اش از اینتر را تکذیب کرد اینتر و آتالانتا با یک هفته تأخیر فصل جدید سری A را آغاز می‌کنند توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی ۲ ساله قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... بروزوویچ شایعه تمایل جدایی‌اش از اینتر را تکذیب کرد اینتر و آتالانتا با یک هفته تأخیر فصل جدید سری A را آغاز می‌کنند توافق ویدال با اینتر برای عقد قراردادی ۲ ساله واژه های کاربردی مرتبط لائوتارو مارتینس لیونل مسی بارسلونا سری A اینترمیلان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۳ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۴ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۵ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌ / محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۶ امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است ۷ رسول‌پناه: ترابی تا فردا نیاید، اصل ماجرا را می‌گویم/ بشار رسن توافق اولیه را امضا کرد ۸ درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیاردی برخی بازیکنان برای عقد قرارداد/ پرسپولیس و استقلال این پول‌ها را می‌دهند؟ مهمترین اخبار ورزشی تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌ / محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است بوعذار: امیدوارم نکونام از فولاد جدا نشود/ شایستگی رسیدن به لیگ قهرمانان را داشتیم دردسرهای ادامه‌دار فدراسیون فوتبال در پرونده شستا / خودروی خزانه‌دار توقیف شد مهمترین اخبار تسنیم عراقچی: هیچ‌یک از اعضای برجام آمریکا را عضو برجام نمی‌داند/ همه اعضا برای حفظ برجام متفق‌القول هستند/ هیچ اعتمادی به اینستکس و اروپایی‌ها نداریم ماکرون: دولت لبنان تا دو هفته دیگر تشکیل خواهد شد تأکید آیت‌الله خامنه‌ای درباره مدارس دولتی/ گزاره‌ای برای آغاز نجات عدالت آموزشی مسکو: مشارکت‌کنندگان در برجام تلاش آمریکا برای بازگرداندن تحریم‌های ایران را غیرقانونی دانستند افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لائوتارو مارتینس لیونل مسی بارسلونا سری A اینترمیلان لائوتارو مارتینس لیونل مسی بارسلونا سری A اینترمیلان لائوتارو مارتینس برنامه ای مذاکره ای برای خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون

ظاهرا تیک‌تاک در تلاش است تا کمیسیون اپ استور اپل را با هدایت برخی از کاربران به خرید ارز مجازی خود از طریق یک وب‌سایت خارجی به جای خرید درون‌برنامه‌ای، دور بزند. این اقدام می‌تواند به‌عنوان یک تاکتیک هوشمندانه برای کاهش هزینه‌ها تلقی شود، اما در عین حال ممکن است با قوانین اپ استور در تضاد باشد. درصورت اقدام اپل، ممکن است تیک‌تاک از اپ استور حذف شود.

به طور معمول، کاربران تیک‌تاک برای خرید سکه از خرید درون‌برنامه‌ای استفاده می‌کنند که نیازمند پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی به اپل است. با این حال، اکنون برخی از کاربران گزارش داده‌اند که با یک لینک به وب‌سایت خاصی هدایت می‌شوند و می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌های خدمات درون‌برنامه‌ای، سکه‌ها را مستقیماً خریداری کنند.

کاربران، سکه‌های خریداری‌شده را برای حمایت از تولید‌کننده‌ی محتوای محبوب خود به او اهدا می‌کنند. کاربران از طریق لینک جدید می‌توانند سکه‌ها را در بسته‌های ۷۰ تا ۱۷٬۵۰۰ عدد خریداری کنند یا حتی مقدار سفارشی (بالاتر) را وارد کنند، درحالی که در حالت خرید درون برنامه‌ای فقط بسته‌های سکه از ۲۰ تا ۱۶٬۵۰۰ عدد ارائه می‌شود.

وب‌سایت به کاربران یادآوری می‌کند که به علت کمتر بودن هزینه‌ی خدمات، با خرید مستقیم از تیک‌تاک می‌توانند حدود ۲۵ درصد صرفه‌جویی داشته باشند. این ویژگی ممکن است از دید بیشتر کاربران پنهان باشد، چه به دلیل طراحی یا به این دلیل که فقط برای گروه‌های خاصی (مانند آزمایش‌کنندگان یا خریداران بزرگ) نمایش داده می‌شود.

تیک‌تاک و اپل هنوز به صورت رسمی به این گزارش واکنش نشان نداده‌اند. اگر تیک‌تاک واقعاً به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون استفاده از خرید‌های درون‌برنامه‌ای سکه‌ها را خریداری کنند، این امر نقض قوانین اپ استور اپل خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • تمجید ویژه از طارمی؛ حضور او برای اینتر یک گام به جلو است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • تیک‌تاک در آستانه حذف از اپ استور آیفون
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت