Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@23:50:21 GMT

ساز و کار اجرایی شدن پیمان سبز اتحادیه اروپا چگونه است؟

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۷۹۸۹

ساز و کار اجرایی شدن پیمان سبز اتحادیه اروپا چگونه است؟

شماره نهم «گام نو» نشریه انجمن علمی ـ دانشجویی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی منتشر شد.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «در آغوش نقد»، «شکست ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری به ضرر کشورهای حاشیه خلیج فارس تمام خواهد شد»، «سفر وزیر امور خارجه به مسکو: چرایی و چشم انداز»، «فلسفه سیاسی آگوستین»، «فلسفه سیاسی توماس آکویناس»، «پیمان سبز؛ آیا اتحادیه اروپا الگوی مقابله با تغییرات اقلیمی خواهد شد؟»، «سازوکار اجرایی شدن پیمان سبز اتحادیه اروپا چگونه است؟»، «هنر و سیاست»  و «نگاهی کوتاه به فیلم "موحش" » از جمله مباحثی و مقالاتی است که در این شماره می‌خوانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«گام نو» به صاحب امتیازی انجمن علمی علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه شهید بهشتی و مدیر مسئولی محمد بیات و سردبیری سیده سارا فاطمیان به‌ صورت گاهنامه منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاور میانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا در سفر به ولایت هرات با حضور معاون مقام ولایت و رئیس نمایندگی وزارت خارجه با والی هرات دیدار کرد.

شیخ نور احمد اسلام جار، والی هرات در این دیدار بر لزوم همکاری این اتحادیه در بخش‌های کاهش تاثیرات اقلیمی، صنعتی شدن زراعت و مالداری، وصل کردن بانک‌های افغانستان به بانک‌های بین‌المللی و ایجاد سهولت‌ اخذ ویزا برای تاجران افغانستانی در بیرون از کشور تاکید نمود.

از سویی دیگر، مولوی مهاجر فراهی، معاون والی هرات ضمن استقبال از سفر هیئت اتحادیه اروپا به هرات، از همکاری‌های اتحادیه اروپا با افغانستان به خصوص ولایت هرات ابراز قدردانی نمود. 

پیترس اوستویس، رئیس بخش خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه اتحادیه اروپا، از ادامه کمک های اتحادیه اروپا به مردم افغانستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ناتو، قلدر ۷۵ساله
  • ادامه کمک های اتحادیه اروپا به افغانستان
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • دفترچه سؤالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • دفترچه سوالات «علوم ریاضی» و «علوم انسانی» کنکور ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تازه ترین شماره‌ی ماهنامه جرجان بیست شد
  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • ببینید | دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران
  • خط حزب‌الله ۴۴۱؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید