Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@11:03:45 GMT

تشکیل هزار و ۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۸۲۳۰

تشکیل هزار و ۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان

رضا عسگری در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه کاهش و ریشه کنی بیماری کرونا ویروس مستلزم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: رفتار مردم سرنوشت کرونا را مشخص می‌کند.

وی اظهار کرد: رفتار شهروندان زنجانی در مقابله با ویروس کرونا بسیار مهم است و باید اقبال زنجانی‌ها نسبت به زدن ماسک بیشتر تقویت شود.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه نظارت و بازرسی از اماکن عمومی و دستگا هها ی خدمات رسانی در دستور کار جدی فرمانداری است، گفت: طی یک هفته گذشته ۴۹۵ بازرسی انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عسگری تاکید کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی از طرف نانوایی‌های زنجان بهتر شده است ولی دفاتر مربوط به پلیس در رعایت پروتکل‌های بهداشتی بسیار ضعیف عمل می‌کنند.

وی گفت: فرمانداری زنجان در سه حوزه مقابله، پیشگیری و نظارت فعالیت می‌کند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه هزار و ۶۲ هسته همیار سلامت در زنجان تشکیل شده است، گفت: این همیاران سلامت در بحث پیشگیری از بیماری شوم کرونا فعالیت خوبی را در سطح مناطق شهری و روستایی انجام می‌دهند.

عسگری تاکید کرد: بایدهسته های همیار سلامت در مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها هم تشکیل شود را هم تشکیل دهد چرا که در کاهش بیماری کرونا موثر است و باید تعداد هسته‌های همیار سلامت بیشتر شود.

کد خبر 5013650

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا عسگری فرمانداری زنجان ویروس کرونا محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا همیار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی

اسدالله عباسی امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) بمناسبت هفته زمین پاک در آیین اهدای (کارت شهریار) همیار پسماند در شهر لاهیجان حضور یافت و با دانش‌آموزان فعال در حوزه تفکیک زباله از مبدا گفتگو صمیمی داشت.

 استاندار گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران نقش آموزش در مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا را بسیار مهم برشمرد و اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی با مشارکت شهرداری و آموزش و پرورش، بسیار در مدیریت پسماند و آموزش به دانش آموزان دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه خانواده و دانش آموزان باید مسئله تفکیک زباله از مبدا را جدی گرفته و آن را اجرایی کنند، گفت: تفکیک زباله از مبدا یکی از مهم‌ترین راه‌های کاهش تولید زباله و مدیریت پسماند در گیلان است که با تلاش دولت سیزدهم در گیلان و با اقدامات صورت گرفته توسط فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تمامی شهرستان‌های استان، هم‌اکنون بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ روستا در این استان موفق شدند تفکیک زباله از مبدا را آغاز و اجرایی کنند.


نماینده عالی دولت در گیلان با تأکید بر لزوم توجه به  خطرات زیست محیطی در صورت عدم رعایت تفکیک زباله از مبدا و مدیریت پسماند بیان کرد: باید فرهنگ مدیریت پسماند را در بین دانش آموزان و خانواده‌های ایرانی جا انداخت، زیرا اگر آنان بدانند که انجام چنین کاری چه میزان در کاهش مشکلات زیست محیطی مفید است قطعا به انجام آن روی خواهند آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیروهای وظیفه
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه