Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنگام بازگشایی برخی دانشگاه‌های آمریکایی، بسته‌های بهداشتی ضدکرونا بین دانشجویان توزیع شد تا در محوطه دانشگاه با تجهیزات کامل از جمله ماسک تردد کنند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در سه روز اول بازگشایی کلاس‌ها در هفته گذشته در دانشگاه آرکانزاس آمریکا، بسته‌های بهداشتی کووید-۱۹ بین دانشجویان توزیع شد تا در محوطه دانشگاه با تجهیزات کامل از جمله ماسک تردد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان با نشان دادن کارت دانشجویی می‌توانند از این بسته‌ها تحویل بگیرند.
این دانشگاه برای اطمینان از سلامت و ایمنی همه افراد در دانشگاه مبادرت به توزیع این کیت‌های بهداشتی کرده که شامل وسایلی مانند ماسک صورت است. اعضای هیات علمی و کارمندان نیز از همین بسته‌ها دریافت می‌کنند.
در هر کدام از کیت‌ها دو ماسک قابل استفاده مجدد، پنج ماسک یکبار مصرف، یک دماسنج، ضدعفونی کننده دست و اطلاعات مربوط به ویروس کرونا وجود دارد. این دانشگاه قرار است ترم جدید خود را هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری برگزار کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کرونا بازگشایی دانشگاه ها بسته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گفت و شنود/ آب شد!

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا چه خبر است؟

گفتم: دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های بزرگ و معتبر آمریکا و اروپا علیه جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت دولت‌هایشان از نسل‌کشی اسرائیل دست به اعتراضات گسترده زده و اعتراضاتشان با حمایت مردم نیز روبه‌رو شده است.

گفت: دیگه چه خبر؟!

گفتم: پلیس در آمریکا و اروپا به سرکوب دانشجویان و اساتید پرداخته و چند صد نفر را بازداشت و تعداد زیادی از دانشجویان و اساتید را هم به شدت مجروح کرده‌اند. موساد هم دانشجویان را تهدید کرده که از طریق دوربین‌ها آنها را شناسائی و مجازات می‌کند!

گفت: غربگراهای داخلی که به بهانه اعتراض، آدم می‌کشتند و آمبولانس آتش می‌زدند و به شدت هم از آمریکا حمایت می‌کردند، حالا چه نظری دارند؟! هنوز هم حاضر نیستند بگویند بالای چشم آمریکا ابروست؟!

گفتم: یارو که خیلی عشق آمریکا داشت، میهمان یک آمریکایی شده بود و سر میز شام سعی کرد از او تقلید کند. آمریکایی دوتا بیسکویت درون بشقاب گذاشت و مقداری سوپ روی آن ریخت.عشق آمریکا هم همین کار را کرد. آمریکایی بشقاب را جلوی سگش گذاشت! و یارو...! از خجالت آب شد!

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشگاهیان اردبیلی در حمایت از جنبش دانشجویان آمریکایی
  • تجمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • واکنش ماسک به وعده «پیروزی» اوکراین
  • واکنش رسانه های بیگانه به اعتراض دانشجویان آمریکایی
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • گفت و شنود/ آب شد!