Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@00:10:02 GMT

کرونا در پاییز نگران کننده تر از اسفند خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۸۵۶۸

کرونا در پاییز نگران کننده تر از اسفند خواهد بود

خسرو صادق نیت، در گفتگو با خبرنگار مهر، به روزهای ابتدایی شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ما در مقابله با بیماری کرونا، آموزش نیروهای پرستاری در مواجهه با بیماران بود. 

وی افزود: با توجه به خستگی کادر درمانی، تلاش می کردیم فرصت بیشتری به نیروها بدهیم تا استراحت کنند. همچنین، تعداد پرسنل در بخش های کرونایی را افزایش دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق نیت با تاکید بر نقش موثر تغذیه مناسب کادر درمانی برای اینکه نیروی جسمانی آنها کمتر تحلیل برود، تصریح کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی در بخش های کرونایی بیمارستان امام خمینی(ره)، جزو اصول اولیه ماست که سعی کرده ایم به طور دقیق اجرا شود.

رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)، در ادامه به وضعیت کرونا در کشور اشاره کرد و گفت: قطعا اگر نخواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم، بیماری دوباره عود می کند. 

وی، نسبت به حساسیت زدایی در جامعه ابراز نگرانی کرد و افزود: مسلما در روزهای سرد سال که تهویه ها کمتر استفاده می شود، احتمال انتقال بیماری های میکروبی و ویروسی افزایش می یابد. بنابراین، باید با اطلاع رسانی درست، واقعیت ها را به مردم گفت تا آماده باشند.

صادق نیت بر آمادگی بیش از پیش کادر درمانی برای مقابله با کرونا در فصل سرما تاکید کرد و گفت: غافلگیری در روزهای پیش رو معنا ندارد و باید آماده باشیم.

وی افزود: من برای پاییز نگران تر از اسفند ۹۸ هستم، زیرا آن روزها با توجه به تعطیلات سال نو توانستیم بیماری را کنترل کنیم.اما، برای پاییز نمی توان چنین شرایطی را تصور کرد.

کد خبر 5013689 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا بیمارستان امام خمینی ویروس کرونا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی روز پزشک سیما سادات لاری سازمان غذا و دارو روز داروساز سعید نمکی آمار کرونا علیرضا زالی دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشگاه علوم پزشکی تهران داروسازی کووید 19 پلاسما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟

بانکی پور مدعی شد که در ترکیه به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی در بخشی از فیلمی که از وی در فضای مجازی منتشر شده گفته است: آتاتورک ضربه بزرگی به ترکیه زد.

وی ادامه داد: الان در ترکیه آنچه که رسما اعلام می شود، به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است و بعضی تا ۵۰ زن. این رهاورد کشف حجاب آتاتورک است.

بانکی پور گفت: ترکیه که یک کشور مسلمان با مساجد قوی و زیبای زیاد است، به چنین وضعی رسیده است که این نگران کننده است.

دیگر خبرها

  • بدون برد در نقش جهان؛ آمار منفی سال 1403 برای سپاهان!
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • نماینده مجلس نگران ترکیه شد؛ آنجا هر مرد ۱۵ شریک جنسی زن دارد؟
  • روایت ارتشبد آمریکایی از تحویل سوخو 35 به ایران
  • چند نکته نگران کننده درباره وضعیت سردار آزمون
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد