Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل «علی صداقت» آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور برخی از مسئولان شهرستان بیله سوار برگزار شد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: طرح «سه شنبه های تکریم» در منزل «علی صداقت» آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس با حضور برخی از مسئولان شهرستان بیله سوار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: فرمانده سپاه، رئیس عقیدتی و سیاسی سپاه، رئیس کمیته امداد و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیله سوار در این دیدار معنوی حضور داشتند.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در این دیدار از رشادت ها و فداکاری این آزاده ایثارگر تقدیر و تجلیل شد.

 

ملکی تاکید کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این دیدار به صورت محدود و با حضور جمعی از نمایندگان نهادهای انقلابی برگزار شد.

 

فرمانده سپاه در این دیدار در راستای ترویج معروفات خواستار نامگذاری یکی از میادین و یا بلوارهای شهر مرزی بیله سوار به نام آزادگان شد.

 

«علی صداقت» آزاده هشت سال دفاع مقدس در سال ۱۳۶۲ عازم جبهه حق علیه باطل شد و در پنجم اسفندماه ۱۳۶۲ به اسارت نیروهای عراقی درآمد و در سال ۱۳۶۹ همزمان با بازگشت اسرا به کشور به زادگاه خود مراجعت کرد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: آزاده سرافراز طرح ملی سه شنبه های تکریم شهرستان بیله سوار اردبیل شهرستان بیله سوار هشت سال دفاع مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند

وزیران دفاع ایران و قزاقستان در دیداری بر افزایش ظرفیت‌ها و آمادگی‌های دو کشور برای توسعه همکاری‌های دفاعی تاکید کردند.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی در این دیدار که برای نخستین بار پس از ۳۰ سال در حاشیه اجلاس وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای در آستانه قزاقستان انجام شد، با یادآوری برخی ابعاد همکاری‌های دفاعی فعلی دو کشور در زمینه‌های آموزشی و طب نظامی خواستار گسترش این همکاری‌ها شد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در این ملاقات با دعوت از همتای قزاقستانی خود برای سفر به تهران تاکید کرد ایران کاملا آماده گسترش همکاری‌های دوجانبه دفاعی است.

همچنین ژنرال روسلان ژاک سیلیکوف وزیر دفاع قزاقستان نخستین حضور وزیر دفاع ایران در اجلاس وزاری دفاع شانگهای پس از عضویت کامل ایران را تبریک گفت و اظهار کرد امیدوارم حضور ایران در این سازمان موجب تقویت و پیشبرد برنامه‌ها و ماموریت‌های این سازمان شود.

در پایان این دیدار وزرای دفاع ایران و قزاقستان بر تشکیل کارگروه جهت ساماندهی و پیشبرد همکاری‌های دو کشور تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیران دفاع ایران و قزاقستان دیدار کردند
  • عملیات وعده صادق سپاه هویت و شناسنامه ایران قوی است
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • نوبت اول کنکور با حضور ۱۰ هزار داوطلب در استان سمنان برگزار شد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد