Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به این‌که در حال حاضر بیش از ۳ هزار دانش‌آموز تحت پوشش کمیته قرار دارند گفت: دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و از محل اعتبارات کمیته امداد تبلت خریداری و در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود. - اخبار استانها -

هدایت صفری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با بیان اینکه کمیته امداد براساس رسالت ذاتی خود حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند را پیگیری می‌کند اظهار داشت: طبق توافقی که بین کمیته امداد استان زنجان و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان جهت تهیه لوازم‌التحریر برای دانش آموزان بی‌بضاعت انجام گرفته، قرار بر این است که به صورت مشترک این لوازم تهیه در اختیار دانش آموزان بی‌بضاعت قرار داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از 3 هزار دانش‌آموز بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد در استان هستند که این لوازم‌التحریرها قبل از شروع مدارس بین آن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل‌کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: 130 میلیون تومان برای تهیه لوازم‌التحریر دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته در نظر گرفته شده است اما با توجه به نیاز دانش‌آموزان امکان افزایش این رقم وجود دارد.

حمایت کمیته امداد از ایده‌های برتر فارس در رویداد ملی "صنایع روستا دوست"‌توزیع 6 میلیون وعده غذای گرم تا اربعین بین نیازمندان توسط کمیته امداد190 واحد مسکن تحویل مددجویان کمیته امداد استان بوشهر می‌شود

وی در ارتباط با تهیه تبلت برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت نیز عنوان کرد: دانش‌آموزان نیازمند شناسایی شده و از محل اعتبارات کمیته امداد تبلت خریداری و در اختیار آن‌ها قرار داده خواهد شد.

صفری با اشاره به این که کمیته امداد کشوری 50 هزار گوشی برای دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در نظر گرفته است، تصریح کرد: با توجه به تعداد دانش‌آموزان هر استان، طبق نیاز و سهمیه‌بندی گوشی در اختیار دانش‌آموزان قرار داده خواهد شد.

وی به نقش خیران در رفع نیازهای خانواده‌‌های محروم اشاره کرد و خاطر نشان کرد: خیران می‌‌توانند با تهیه بسته‌های فرهنگی با پرداخت مبالغ به صورت نقدی در تامین نیازهای دانش‌آموزان بی‌بضاعت مشارکت نمایند.

انتهای پیام/ی

R7707/P/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... ردپای آخوندی در مشکلات مسکن/ آخوندی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ردپای آخوندی در مشکلات مسکن/ آخوندی باید پاسخگوی عملکرد خود باشد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ حضور رئیس مجلس در شهرک طالقانی بندر ماهشهر / قالیباف پای درد دل و گلایه‌های اهالی شهرک نشست + فیلم ۲ کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع)| آیت‌الله ‌نوری‌همدانی: خطبه بلندآوازه ‌امام سجاد(ع) ‌ارکان حکومت اموی را لرزاند ۳ گزارش ویدئویی| درددل مردم آبادان با رئیس مجلس/ اینجا ‌هیچ امکاناتی نداریم/ گلایه مردم از بلاتکلیفی ۲۰ساله بازارچه مرزی ۴ راه‌اندازی پیشرفته‌ترین بیمارستان هسته‌ای ایران در استان بوشهر / شیب کاهشی بیماری کرونا در منطقه + فیلم ۵ خبری خوش برای مردم سیستان و بلوچستان / پرونده گازرسانی به زاهدان امسال بسته می‌شود ۶ رئیس کل دادگستری همدان: شورای شهر گزارش تخریب باغ‌ها را ارائه دهد ۷ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست ۸ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس / هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری مهمترین اخبار استانها رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست فرمانده مرزبانی ناجا: اشراف کامل بر معاندان داریم / ‌پشتیبان کولبران هستیم / کشف ۵۶ تن مواد مخدر در ۵ ماهه امسال گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با رکورددار پرش طول بانوان کشور / دندانپزشکی که با حداقل امکانات قهرما‌ن شد + فیلم روایت مدیرکل آموزش و پرورش بوشهر از دیدار تصویری با مقام معظم رهبری + فیلم مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند / مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند / این سفرها مچ‌گیری نیست عراقچی: هیچ‌یک از اعضای برجام آمریکا را عضو برجام نمی‌داند/ همه اعضا برای حفظ برجام متفق‌القول هستند/ هیچ اعتمادی به اینستکس و اروپایی‌ها نداریم گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس / هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم اعتراض پاکستان به اهانت نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته امداد استان زنجان دانش آموزان بی بضاعت برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته قرار داده رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۸۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان گفت: ۲ هزار و ۸۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان، در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شدند.

سیدمحمدعلی حسینی، امروز شنبه در جلسه هماهنگی اعزام ممدجویان به مشهد با بیان اینکه اردوهای شوق زیارت ویژه مددجویان زیارت اولی است، اظهار کرد: این طرح، یکی از طرح‌های خداپسندانه و فرهنگی کمیته امداد است که طی آن، نیازمندانی که تاکنون به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با کمک خیران امکان سفر آنان فراهم شود.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌ و بلوچستان بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۲، تعداد ۱۰ هزار و ۷۰ دانش‌آموز سیستان و بلوچستان، به ویژه دانش‌آموزان کنکوری، در اردوهای آموزشی از جمله پانسیون‌های مطالعاتی، دوره‌های مشاوره درسی و شغلی حضور پیدا کردند.

معاون فرهنگی و مشاوره کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت‌های فرهنگی، کتابخوانی، اردوهای زیارتی و آموزشی، برگزاری جشنواره‌های تابستانی، رقابت و دوره‌های مهارت آموزی از جمله اقداماتی است که کمیته امداد در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت مددجویان زیرپوشش این نهاد انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون ۱۴۹ هزار و ۴۴۱ دانش‌آموز و بیش از چهار هزار دانشجو و طلبه، تحت پوشش کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند و از خدمات این نهاد، بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۳۰۲ نفر جذب آموزش و پرورش قزوین خواهند شد
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • پرداخت 20 میلیارد تومانی زکات فطره در هرمزگان