Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@15:17:08 GMT

گردش مالی ۱۶۲میلیارد ریالی پست کتاب در ۵ ماه گذشته

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۱۰۹

گردش مالی ۱۶۲میلیارد ریالی پست کتاب در ۵ ماه گذشته

۲۰۲ هزار و ۶۰۲ بسته پستی کتاب به ارزش ۱۶۲میلیارد و ۸۱ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در پنج ماه نخست سال جاری از طریق سامانه پست‌کتاب در طرح «عبور از کرونا با کتاب» ارسال شده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا به نقل از روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، 288 ناشر، 119کتابفروش و 69 فروشگاه اینترنتی کتاب با اجرای طرح «عبور از کرونا با کتاب»، در سامانه «پست کتاب» عضو شده اند و تاکنون توانستند202هزار و 602 بسته پستی کتاب ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع کل هزینه پستی ارسال کتاب‌ها در طرح «عبور از کرونا با کتاب» 12میلیارد و 68میلیون و 519هزار و 983 ریال بوده که یارانه 4میلیارد و 922میلیون و 362هزار و 663 ریالی به آن اختصاص پیدا کرد.

همچنین، مجموع کل هزینه پستی از زمان راه‌اندازی سامانه پست‌کتاب تاکنون، 22میلیارد و272 میلیون و813 هزار و 43 ریال برآورد شده است.

پیش از برگزاری طرح «عبور از کرونا با کتاب» 78هزار و 577 مرسوله در سامانه پست‌کتاب به ثبت رسیده؛ درحالی‌که در طول اجرای این طرح با افزایش 72درصدی به 202هزار و602 مرسوله پستی رسیده است.

ناشران، کتاب‌فروشان، توزیع‌کنندگان، فروشگاه‌های اینترنتی کتاب و فعالان تولید و فروش کتاب، با پروانه کسب و کار معتبر می‌توانند برای استفاده از این تخفیف از طریق سایت خانه کتاب و ادبیات ایران یا سامانه پست کتاب نسبت به ثبت‌نام و عضویت اقدام کنند.

پس از ثبت نام حداکثر طی 24 ساعت پنل پستی سامانه پست کتاب در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/4028/

منبع: آنا

کلیدواژه: کتابفروشی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران پست کتاب عبور از کرونا با کتاب سامانه پست کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: ۱۲۰ میلیارد ریال از این خسارت مربوط به جاده‌ها و ابنیه فنی راه‌ها در شهرستان‌های بردسکن، بجستان، تربت حیدریه، رشتخوار، کلات، خوشاب، مشهد، کوهسرخ و گناباد بوده است.

سرپرست اداره‌ کل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه جهاد کشاورزی میزان خسارت وارده به این حوزه را بسیار محدود اعلام کرده بود، بیان کرد: بر اساس اعلام فرمانداران، خسارت سیلاب و بارش‌های هفته گذشته در شهرستان‌های مختلف استان با باغ‌ها و مزارع، افزون بر هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار کرد: جمعه گذشته نیز در پی شکسته شدن سد و بندهای کشاورزی در زیر کوه قاین خراسان جنوبی آب وارد برخی روستاهای جنوبی شهرستان خواف شد.

عباسی افزود: خوشبختانه فرمانداری به سرعت با استفاده از ماشین آلات راهداری مسیر سیلاب را تغییر داده و سدی در برابر ورود آب به بخش‌های کشاورزی ایجاد کرد ولی باز هم برخی مزارع در شهرستان خواف با نفوذ محدود آب دچار خسارت جزیی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سال گذشته ۱۰هزار میلیارد ریالی به طرح‌های اولویت دار جهاد کشاورزی همدان پرداخت گردید
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • امین مدنی:‌ «وعده صادق»؛ عبور از قوی ترین نقطه پدافندی جهان
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • گردش مالی اوراسیا از مرز ۸.۷ میلیارد دلار عبور کرد
  • رونمایی از برات الکترونیک زنجیره تامین مالی
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • برات الکترونیک زنجیره تامین مالی رونمایی شد
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد