Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@10:27:05 GMT

یک زن معاون فرماندار جویبار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۱۲۱

یک زن معاون فرماندار جویبار شد

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران ، احمد حسین زادگان در این حکم بر ضرورت رعایت کامل و دقیق قوانین و مقررات و استفاده از ظرفیت های بالفعل و بالقوه منطقه برای خدمتگزاری به مردم تاکید کرد.

خدابنده امیری چهارمین معاون فرماندار در مازندران است که از میان بانوان انتخاب می شود. پیش از این برای سمت معاونت فرمانداری شهرستان های نور، نوشهر و محمود آباد هم از بانوان استفاده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مازندران ۲۲ فرمانداری دارد.

در حال حاضر دستکم ۱۵ زن در پست های مدیرکلی و معاونت اداره کل در مازندران مشغول فعالیت هستند. سه زن نیز به عنوان بخشدار در مازندران انجام وظیفه می کنند.

همچنین حدود ۱۰ درصد از ۲ هزار و ۱۳۲ دهیاری مازندران در اختیار بانوان است و از حدود هشت هزار عضو شورای اسلامی روستایی ۲۲۲ نفر زن هستند و حدود ۲۰ زن در سمت عضو شورای اسلامی شهرهای استان فعالیت دارند. ۴۴ درصد از اعضای هیات مدیره سازمان های مردم نهاد مازندران هم زن هستند.

بر اساس گزارش های رسمی در استان مازندران ۵۴ اداره کل فعالیت دارند و به همین تعداد اداره در شهرستان های استان فعال و بیش از ۳۰ هزار زن استان کارمند این مجموعه ها هستند.

بر اساس آمارهای رسمی تعداد بانوان فارغ التحصیل دانشگاهی مازندران چهار درصد از استان های دیگر بیشتر است.

استاندار مازندران اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد که سهم مدیریتی بانوان در استان با تلاش‌های صورت گرفته به پنج درصد رسیده است ، .

برچسب‌ها استانداری مازندران جویبار احمد حسین زادگان 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری مازندران جویبار احمد حسین زادگان استانداری مازندران جویبار احمد حسین زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا آشوری شامگاه پنجشنبه در شورای اداری میامی با بیان اینکه ۵۰ درصد گندم استان سمنان در این شهرستان تولید می‌شود، تاکید کرد: هفت هزار و ۵۰۰ رأس دام سبک در میامی وجود دارد.

وی با بیان اینکه میامی همچنین ۹۵ درصد چغندر قند و ۹۸ درصد دانه‌های روغنی استان سمنان را تولید می‌کند، افزود: میامی تنها شهرستان دارای زمین‌های زراعی دیم در استان سمنان است که نشان می‌دهد استعدادهای خوبی در زمینه کشاورزی و زراعت در این شهرستان وجود دارد.

فرماندار میامی گفت: مرغ لاین یک پروژه بسیار مهم برای استان سمنان محسوب می‌شود که در ماه‌های آتی در شهرستان میامی به بهره برداری می‌رسد.

آشوری با بیان اینکه شهرستان میامی دیار کاروانسراها نیز محسوب می‌شود که بیانگر ظرفیت‌های فراوان این منطقه است، گفت: ما معتقد هستیم که در حوزه گردشگری باید ارزآوری صورت گیرد زیرا میامی بافت تاریخی بی نظیر در کنار صنایع دستی، قالیبافی، تولید پوشاک و… دارد.

وی افزود: یکی از نیازهای میامی تبدیل ناحیه صنعتی به شهرک صنعتی است تا بتوانیم میزان تعداد بیشتری از صنایع باشیم.

فرماندار میامی ادامه داد: افتتاح بیمارستان میامی، خانه‌های بهداشت روستایی فاز اول ارتقای برق رسانی فرومد، پست برق میامی، ساختمان برق کالپوش و دو شهرک جدید در شهر میامی در زمره اقدامات دولت سیزدهم در این شهرستان است.

آشوری با بیان اینکه کلنگ زنی مجتمع آب رسانی کالپوش در هفته آینده با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان صورت خواهد گرفت، ابراز کرد: در سفر اخیر وزیر ارتباطات، عملیات اجرایی فیبر نوری در شهرستان میامی آغاز شد و هم اکنون بیش از ۹۵ درصد روستاهای شهرستان اینترنت فور جی دارند.

به گزارش مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان مهمان این نشست بود.

کد خبر 6095345

دیگر خبرها

  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه