Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه شورای معاونین شرکت شهر سالم، برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های بهداشتی و درمانی لازم برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا در بین کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران به تصویب رسید. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ جلسه شورای معاونین شرکت شهر سالم  به ریاست حمید چوبینه مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت شهر سالم برگزار شد که دستور اصلی آن برنامه‌ریزی برای مقابله موج جدید شیوع کرونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی موج سوم شیوع کرونا را خطرناک‌تر از موج‌های پیشین ارزیابی کرد و در توضیح این مطلب گفت: افزایش سفرها در شهریورماه از یک سو و تغییر فصل از سوی دیگر موجب شده پاییز سختی را از نظر افزایش ابتلا به ویروس کرونا پیش‌بینی کنیم. ضمن آن‌که شیوع افسارگسیخته ابتلا به کرونا در کشورهای هند و پاکستان و سایر کشورهای جهان، سرزمین ما را با خطر بیش از پیش مواجه ساخته است.

وی افزود: در فصل پاییز طبق هر سال شیوع سرماخوردگی و آنفولانزا را نیز خواهیم داشت و این موجب افزایش بار مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد.

چوبینه یادآور شد: به دلیل مشابهت‌های ابتلا به سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا، ممکن است بسیاری از افراد دارای علائم، به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه کنند که علاوه بر فشار بر کادر درمانی و افزایش هزینه‌های آزمایش‌های تشخیصی، احتمال ابتلا در محیط‌های بیمارستانی نیز افزایش می‌باید. بر این اساس لازم است به سمت اطلاع‌رسانی برای پیشگیری از بیماری‌هایی چون سرماخوردگی و آنفولانزا برویم.

مدیر عامل شرکت شهر سالم با تأکید بر اهمیت و نقش پرونده‌های سلامت الکترونیک در شرایط بحرانی گفت: مسئولیت «پزشک خانواده» و «اورژانس و فوریت‌های پزشکی» شرکت شهر سالم برای مقابله با شیوع کرونا بیش از سایر بخش‌هاست. لذا از کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران درخواست دارم برای کمک به حفظ تأمین سلامتیشان، مسائل و مشکلات درمانی خود را با همکاران پزشک خانواده مطرح کرده تا در سریعترین زمان ممکن، حل مشکل کنند.
در ادامه این جلسه ضمن تنظیم برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های بهداشتی و درمانی لازم برای مقابله با موج جدید بیماری کرونا، مقرر شد ناظران شرکت شهر سالم در ساختمان‌های مختلف شهرداری تهران حاضر شده و نسبت به کنترل علائم بیماری کرونا در کارکنان هنگام ورود به محل کار اقدام کنند.

راه‌اندازی آزمایشی خدمات دوراپزشکی با هدف مقابله با موج سوم کروناافزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویانبرای بازگشایی تمام مدارس منتظر اعلام نظر ستاد کرونا هستیم

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران بیشتر بخوانید... افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان راه‌اندازی آزمایشی خدمات دوراپزشکی با هدف مقابله با موج سوم کرونا برای بازگشایی تمام مدارس منتظر اعلام نظر ستاد کرونا هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان راه‌اندازی آزمایشی خدمات دوراپزشکی با هدف مقابله با موج سوم کرونا برای بازگشایی تمام مدارس منتظر اعلام نظر ستاد کرونا هستیم واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آغاز سال تحصیلی از روز شنبه ۱۵ شهریور با حضور دانش‌آموزان در مدارس/ هزینه اینترنت "شاد" یک‌سوم قیمت ۲ طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" ۳ منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی ۴ مدرسه در تمام روزهای تحصیل باز است/ تقسیم‌بندی دانش‌آموزان برای کلاس‌های حضوری ۵ تأکید آیت‌الله خامنه‌ای درباره مدارس دولتی/ گزاره‌ای برای آغاز نجات عدالت آموزشی ۶ رهبر انقلاب: خیانت امارات دیری نخواهد پایید/ نباید دانش‌آموز مدرسه دولتی شانس کمتری برای قبولی در کنکور داشته باشد ۷ افزایش فاصله بین بستری و مرگ بیماران کرونایی در کشور/ لزوم استفاده از شیوه آموزش از راه دور برای دانش‌آموزان و دانشجویان ۸ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد مهمترین اخبار اجتماعی نظارت مجلس بر اجرای قوانین محیط زیست تشدید می‌شود آخرین آمار کرونا در کشور| فوت ۱۰۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته تعزیرات به دنبال بازگشت ۱۰ میلیارد یورو ناشی از واردات ۵۰۰ شرکت بی‌نام و نشان منشأ و انواع "سردرد" از نگاه طب سنتی مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم رادار کاشف-۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد جابه‌جایی ‌یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالا در بنادر غرب هرمزگان / صادرات غیر نفتی ۳۱ درصد افزایش یافت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران شهرداری تهران شرکت شهر سالم مقابله با موج برای مقابله شیوع کرونا موج جدید موج سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سبانت، آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) با اشاره به انباشت زباله در نوار غزه، درباره شیوع بیماری‌های واگیردار و وقوع اپیدمی در این باریکه هشدار داد.

آنروا با تاکید بر افزایش دما با نزدیک شدن فصل تابستان اعلام کرد که زباله در سراسر نوار غزه تلنبار شده و حشرات و موش‌ها و همچنین بیماری‌ها و اپیدمی‌ها رو به افزایش است.

به گفته این آژانس، فقدان سیستم بهداشت مناسب شرایط را وخیم‌تر می‌کند. هشدارها درباره شیوع بیماری‌های واگیر در شهر غزه پس از انباشت حجم وسیعی از زباله و فاضلاب در خیابان‌های این شهر، تشدید شده است. همچنین اجساد باقیمانده زیر آوار بمباران وحشیانه رژیم صیهونیستی نیز به این هشدارها دامن می‎‌زند.

کد خبر 6097958

دیگر خبرها

  • عدم استفاده بهینه از منابع موجب کاهش بهره وری در دانشگاه‌ها می‌شود
  • افزایش ۹ برابری توزیع عوارض بین شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان یزد
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت دانش‌آموزان
  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • برنامه‌ریزی برای صادرات محصولات دانش‌بنیان
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران