Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:33:55 GMT

قم نمره رضایت بخشی در برپایی آیین سوگواری ماه محرم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۴۳۶

قم نمره رضایت بخشی در برپایی آیین سوگواری ماه محرم گرفت

بهرام سرمست روز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن کرامت استانداری افزود: میزان رعایت ۸۵ درصدی پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم در فعالیت های مختلف اجتماعی مانند آیین‌های سوگواری قابل‌تقدیر است.

وی عنوان کرد: درصد رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عموم مردم در ماه محرم بیشتر از برآوردهای ابتدایی مسوولان استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمست با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریورماه، گفت: فضاهای آموزشی که  در اختیار هیات‌های مذهبی قرارگرفته شد بود برای برای برپایی مدارس سریع تر آماده سازی شود.

استاندار قم ادامه داد: آموزش‌وپرورش قم نسبت به رفع دغدغه‌های خانواده‌ها از شکل آموزش در سال تحصیلی جدید و سلامت دانش آموزان بر حجم اطلاع رسانی‌های خود افزایش دهد.

وی اظهار داشت: با روندی که وجود دارد پیاده‌روی اربعین حرم تا حرم در قم امسال امکان‌پذیر نخواهد بود و مراسم‌های ویژه دیگر هم باید با نظارت سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.

سرمست تصریح کرد: نوبت‌دهی غیرحضوری در بیمارستان‌ها و مطب‌های غیردولتی قم در یک بازده زمانی کوتاه باید تکمیل شود.

استاندار قم گفت: هیات‌های بزرگ مذهبی قم با درصد بالایی به پروتکل‌های بهداشتی در آیین‌های سوگواری ماه محرم پایبند بودند.

به گفته استاندار قم، باید از فضاهای روباز شهری در برپایی آیین‌های ملی و مذهبی بیش از گذشته استفاده شود.

سرمست خاطرنشان کرد: کسب رتبه اول دانشگاه علوم پزشکی قم در برپایی آزمون سراسری کنکور سال ۹۹ در رعایت پروتکل های بهداشتی قابل‌تقدیر است.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم قم بهرام سرمست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم قم بهرام سرمست ویروس کرونا ماه محرم قم بهرام سرمست پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد

مس رفسنجان با سرمربیگری محرم نویدکیا بالاخره طعم تلخ شکست را در نیم فصل دوم چشید.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست‌وششم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با برگزاری سه دیدار همزمان از ساعت 19:30 امشب (دوشنبه) پیگیری شد که تیم قعرنشین نفت در آبادان ، کورسوی امید خود را رنده نگه داشت و تیم بدون شکست مس رفسنجان را مغلوب کرد.

مس رفسنجان که اولین شکست خود را با سرمربیگری محرم نویدکیا تجربه کرد، با 31 امتیاز، در رده دهم قرار گرفت. صنعت نفت با وجود این پیروزی، با 19 امتیاز در قعر جدول روزگار می‌گذراند. 

 نفت آبادان یک - مس رفسنجان صفر

گل: علی یوسف (دقیقه 19)

اخطار: طالب ریکانی از صنعت نفت و سجاد شهباززاده از مس اخراج: محمدرضا مهدی‌زاده از مس

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • آبادان علیه رکورد حیرت انگیز محرم
  • نفت آبادان طلسم محرم و مس را پاره کرد
  • تبادل مرگ و زندگی در جریان اهدای عضو
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • آیین سوگواری شهادت ششمین ستاره تابناک آسمان امامت و ولایت امام جعفر صادق (ع) در خراسان رضوی
  • کلید پنجاه و یکمین آزمون دستیار پزشکی فردا منتشر می‌شود
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • برپایی آیین های عزاداری شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در مازندران