Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاینسپهر علی‌یاری؛ در ساعت ۹:۴۵ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «شستا»، «دی» و «آریان» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سرمایه‎گذاری تأمین اجتماعی هزار میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «ثبهساز»، «امین» و «زملارد» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۷۵ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر پنج هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان (۳۸ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۸ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۹۶ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است ؛ گفتنی است حجم صف بهساز کاشانه تهران (ثبهساز) به ۸.۵ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

"خودرو و ساخت قطعات" کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه "بانک‌ها و مؤسسات اعتباری" قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه "عرضه برق، گاز و ..." با تقاضای خرید ناچیز ۷۷ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۵ درصد از ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۶۴۵ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

پربیننده ترین ارزش سهام عدالت من ( ۱۰شهریور ماه) نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات/ فلزات اساسی تافته جدا بافته بازار شدند تحلیل هفتگی بورس و پاسخ به سوالات شما +صوت تداوم روند فعلی بازار در دو روز آینده معاملات/ بازار سرمایه با نوسان همراه است سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ راه سهم‌ها از هم جدا شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه شستا فرابورس صف خرید بورس سهام بانک دی سهام تامین سرمایه امین زملارد قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت میلیارد تومان صف های خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • آتش بازی سهامدار عمده در شرنگی
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • آلفابت به کلوب ۲ تریلیون دلاری‌ها پیوست
  • معامله ۳۶ همت انواع کالا و محصول در بورس کالا