Web Analytics Made Easy - Statcounter

​صفری گفت: تمام اماکن عمومی پرخطر و حادثه ساز شهر گرگان شناسایی شده و شهرداری اخطارهای لازم را نیز در این خصوص صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «موسی الرضا صفری» صبح امروز (چهارشنبه 12 شهریور) در جلسه ستاد بحران شهرستان گرگان اظهار کرد: پس از حادثه پلاسکو کمیته ای در شهرداری های کشور برای رفع مناطق پرخطر شکل گرفته است که دستگاه های اجرایی مرتبط و دستگاه های خدمات عضو این کمیته به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان ادامه داد: 40 مرحله بازدید از اماکن مساجد، پاساژها، تالارهای مثل فخرالدین اسعد گرگانی و دولتی و غیره در سطح شهرستان گرگان انجام شد.

 

صفری یادآور شد: به اماکن عمومی چندین بار اخطار کتبی صادر شده است و برای رفع نقص مدت زمان مشخص شده است.

 

وی بیان کرد: تنها در چند پاساژ به موضوع رفع نقاط پرخطر و آسیب اهتمام شده است ولی در قالب آنها این خطرها نادیده گرفته شده است و به دستگاه های قضایی و اجرایی مکاتباتی در این زمینه انجام شده است.

 

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان ابراز داشت: در شهرداری گرگان صرفا وظیفه شناسایی و مکاتبه و اخطار را داریم در روزهای گذشته به مدیران پاساژها اخطار لازم برای آخرین بار صادر شد تا رفع تکلیف از شهرداری گرگان باشد.

 

صفری یادآور شد: تمام مشکلات اماکن عمومی شهرستان گرگان شناسایی شده است و در سال گذشته یکی از سینماهای گرگان به این دلیل پلمپ شد.

 

وی بیان کرد: تا زمانی که حادثه ای رقم نخورده است کسی پیگیری نمی کند ولی وقتی یک حادثه رقم می خورد همه به دنبال مقصر هستند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان املاک پرخطر میراث فرهنگی اشاره کرد و گفت: در این اماکن خطر جانی و مالی شهروندان ما تهدید می کند و این واحدها مالک خصوصی دارند و در برخی از اماکن پرخطر میراث یک مرحله داربست نصب و با بنر اطلاع رسانی انجام شده است.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: فعالیت پاساژها صفری پاساژ تجاری شهرداری گرگان شهرداری گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فاطمه اسفندیاری گفت: در استان گلستان حدود ۱۷ هزار  بیمار صعب العلاج و خاص زندگی می‌کنند که سالانه ۳ هزار نفر به آنها افزوده می‌شود.

او گفت: بیماران هموفیلی، تالاسمی، دیالیزی و سرطانی در گروه بیماران خاص هستند که طبق بسته خدمتی تعرفه بیمه‌های مختلف خدمات دریافت می‌کنند.  

او در مورد پرداخت تسهیلات بانکی به بیماران صعب العلاج و خاص نیز گفت: دانشگاه علوم پزشکی گلستان بر اساس پرونده پزشکی این بیماران و با توجه به ابلاغ بودجه از سوی وزارت بهداشت، بیماران را برای دریافت تسهیلات درمانی ۵۰ میلیونی به بانک معرفی می‌کنند..

اسفندیاری افزود: این تسهیلات سال گذشته با بهره ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله ارائه شد و برای امسال نیز منتظر ابلاغ بودجه تسهیلات درمان هستیم تا بیماران را به بانک‌های عامل معرفی کنیم.

او گفت:خدمات به بیماران خاص و صعب العلاج در شهرستان گرگان در بیمارستان‌های ۵ آذر، مرکز آموزشی و درمانی صیاد شیرازی  با تجهیزات کامل ارائه می‌شود.

فاطمه اسفندیاری اضافه کرد: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی دزیانی گرگان و بیمارستان کودکان طالقانی گرگان هم به این بیماران خدمات ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • رفع خطر ۱۸ نقطه پر تصادف شناسایی شده استان