Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@12:32:01 GMT

ورود۱۰۰ شرکت برتر کارآفرین اصفهان به جمع بازار سهام

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۶۲۰

ورود۱۰۰ شرکت برتر کارآفرین اصفهان به جمع بازار سهام

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در کمیسیون هماهنگی شورای بانک‌ها جلسات مؤثری در رفع موانع بانکی برگزار شد، اظهار داشت: اقدامات خوبی جهت احقاق حق شهروندان از بانک‌ها انجام شده است و انصافاً نسبت به سال گذشته همکاری بانک‌ها در ارائه تسهیلات بهبود یافته است.

وی افزود: سعی شده است که رضایت مشتریان در بانک‌ها بیش از گذشته جلب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به افزایش معوقات بانکی و مسائلی عدیده در امور بانکی تصریح کرد: امکان تأمین مالی پروژه‌ها از بازار سهام فراهم شده است و در آینده نزدیک هم از طرح ورود ۱۰۰ شرکت برتر کارآفرین استان اصفهان به بازار سهام و بورس رونمایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در هفته آینده پروژه عظیم ورود ۱۰۰ شرکت برتر کارآفرین استان اصفهان به بازار سهام رقم خواهد خورد، گفت: با این رویداد، شرکت‌های کوچک کارآفرین هم به فرابورس وارد خواهند شد.

کد خبر 5013526

منبع: مهر

کلیدواژه: کارآفرینی بازار سهام محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری ماه محرم شیراز بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی شیوع کرونا بازار سهام بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • انتقال ۲۰ درصد سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت
  • فعال‌سازی بانکداری اینترنتی در بانک ملت بدون مراجعه حضوری
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت