Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-07@06:08:43 GMT

آغاز همایش ۵ روزه بین المللی رویان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۷۸۸

همایش بین المللی رویان با حضور ۷۴ محقق ارشد داخلی و خارجی در پژوهشکده رویان آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این همایش ۵ روزه که با هدف تبادل دستاورد‌های علمی و فناورانه ایران و جهان در زمینه تولید مثل و ناباروری و سلول‌های بنیادی و روش‌های درمان ناباروری مطابق با استاندارد‌های جهانی و مباحث مرتبط مثل تاثیر کووید۱۹ در ناباروری، برگزار شده است، ۲۴ محقق ارشد بین المللی از ۱۳ کشور و ۵۰ محقق برتر ایرانی در مدت ۵ روز درخصوص محور‌های این همایش سخنرانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همایش رویان از سال ۲۰۰۰ تا سال گذشته ۲۰ بار به صورت حضوری برگزار شد، اما در بیست و یکمین دوره به دلیل شرایط کرونایی که همه برنامه‌های حضوری در سراسر دنیا را به تعطیلی کشانده است به صورت مجازی برگزار می‌شود.

این همایش، زنده از شبکه‌های مجازی اینستاگرام به نشانی royan_edu و آپارات در حال پخش است و علاقه‌مندان در سطح جهان می‌توانند از محتوای مباحث استفاده کنند.

بیست و یکمین همایش بین المللی رویان در اتاق اختصاصی وبینار هم در سراسر جهان در حال پخش است و تا ساعات ابتدایی نخستین روز حدود هزار نفر در همایش ثبت نام کرده اند که بعد از پایان دوره گواهی حضور در کنگره را دریافت خواهند.

همچنین در این دوره بیش از ۱۷۰ خلاصه مقاله ارائه شده که مقاله ۱۵۰ نفر مورد پذیرش قرار گرفته است. در پایان این دوره به ۴ منتخب که دو منتخب از همایش تولید مثل و دو منتخب از همایش سلول‌های بنیادین لوح یادبود اهدا می‌شود. برچسب ها: همایش بین المللی ، رویان ، درمان ، ناباروری ، دستاورد های پزشکی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: همایش بین المللی رویان درمان ناباروری دستاورد های پزشکی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران

علیرضا غضنفریان کد خبر: 1229551 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • بهبود شرایط جوانی جمعیت در کشور
  • همایش‌های هسته‌ای تسهیل کننده نیمی از اهداف توسعه پایدار
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • دست پر ایران در سازمان همکاری اسلامی/ نشست دو روزه سازمان همکاری‌های اسلامی در گامبیا روز گذشته پایان یافت
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود