Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-01@22:25:03 GMT

ضارب دوم محیط‌بان شهید هرمزگانی خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۸۰۰

ضارب دوم محیط‌بان شهید هرمزگانی خودکشی کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ جمشید محبت خانی گفت: شب گذشته(سه شنبه) طی درگیری که بین محیط بان حسن نژاد با شکارچیان در منطقه ارمک در استان هرمزگان به وجود آمد، دو شکارچی به ضرب گلوله مستقیم به سینه محیطبان حسن نژاد، او را شهید کردند و از منطقه متواری شدند.
وی اظهارداشت: یکی از این ضاربان، بلافاصله دستگیر و شکارچی دیگر نیز شناسایی اما متواری شد که خبر رسید این فرد با اسلحه خودکشی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: ضاربی که خودکشی کرده خواهرزاده محیط بان شهید بوده اما در زمان درگیری نمی دانسته که محیط بان دایی اوست اما وقتی متوجه شد که دایی خود را کشته اقدام به خودکشی کرده است.   فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با اشاره به قانون حمایت از محیطبانان تاکید کرد: سازمان محیط زیست با جدیت و طبق مقررات نیروهای مسلح، پیگیری حقوق مادی و معنوی برای خانواده آن شهید خواهد بود و شهید محسوب شدن این محیط بان دیگر مانند قبل زمان بر نخواهد بود.   محیط بان شهید حسن نژاد با ۲۳ سال سابقه درخشان، از سرمایه های سازمان محیط زیست محسوب می‌شد که در این سال ها در برابر شکارچیان ایستاد و دو سال هم به عنوان محیط بان نمونه انتخاب شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره

جمعی از مسئولان، قضات و بازپرسان دادگستری استان قم با هدف آشنایی هرچه بهتر با وظایف و شرایط کاری محیط بانان به عنوان ضابطان خاص قضایی و بررسی مشکلات حقوقی و قضایی زیست محیطی استان، از منطقه حفاظت شده پلنگ دره قم بازدید کردند.

 محمدحسین بازگیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های کم نظیر زیست محیطی در مناطق و زیستگاه های طبیعی استان، خاطرنشان کرد: امیدواریم با همدلی و مشارکت تمامی نهادهای ذیربط بتوانیم با هرگونه تعدی و تخلف که موجب تخریب و از بین رفتن محیط زیست می‌شود، به خوبی مقابله کنیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صندوق ملی محیط زیست از طرحهای حافظ محیط زیست حمایت می کند
  • بررسی مشکلات و معضلات رودخانه کن
  • زیستگاه های مرجانی خلیج فارس در معرض خطر
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • مشاهدۀ پلنگ ایرانی در لرستان
  • تولید اثر فاخر سینمایی از زندگی محیط بان شهید «هوشنگ نصیری»
  • ۸۰ درصد تالاب کجی نمکزار نهبندان آبگیری شد
  • رده‌بندی مناطق حفاظتی محیط‌زیست