Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@13:42:00 GMT

پیش بینی افزایش قیمت نفت به ۶۵ دلار در سال آینده میلادی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۵۹۸۳۳

پیش بینی افزایش قیمت نفت به ۶۵ دلار در سال آینده میلادی

شرکت خدمات مالی گلدمن ساچز انتظار دارد تقاضای جهانی برای نفت و مخصوصاً برای سوخت هواپیما تا بهار سال آینده میلادی به خاطر تولید انبوه واکسن کرونا افزایش یابد و قیمت نفت را در سه ماهه سوم سال تا ۶۵ دلار در بشکه بالا ببرد. - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از اویل پرایس، شرکت خدمات مالی گلدمن ساچز انتظار دارد قیمت نفت برنت در سه ماهه سوم 2021 به 65 دلار در هر بشکه برسد، گرچه ممکن است سال 2021 را با 58 دلار در هر بشکه به پایان برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بانک سرمایه گذاری در یادداشتی نوشت انتظار دارد نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا تا سه ماهه سوم سال آینده میلادی به 55.88 دلار در هر بشکه برسد. این رقم از 51.38 دلار در هر بشکه ای که قبلاً پیش‌بینی شده بود بیشتر است.

 تحلیلگران گلدمن می گویند:« احتمال زیادی وجود دارد که واکسن کرونا تا بهار سال آینده در دسترس عموم قرار بگیرد و به این ترتیب تقاضای جهانی برای نفت و مخصوصاً برای سوخت هواپیما افزایش یابد».

جفری کری، از تحلیلگران گلدمن ساچز چندی پیش گفته بود دوررنمای کوتاه‌مدت قیمت نفت ضعیف است ولی در 2021 افزایش قیمت بیشتری خواهیم داشت. وی در جولای اشاره کرده بود اگر قیمت‌ها به سرعت افزایش یابد، تولید نفت شیل بالا رفته و روند تعادل دوباره بازار بر هم می‌ریزد.

3 عاملی که مانع افزایش زودهنگام قیمت نفت می‌شوندورشکستگی 50 شرکت نفت و گاز در آمریکا از زمان سقوط قیمت نفت

 تحلیلگران گلدمن در ماه جولای پیش بینی کرده بودند تقاضا برای نفت تا 2022 به سطح قبل از بحران کرونا باز می‌گردد چون میلیون‌ها نفر دوباره بر سر کار خود حاضر می شوند، حمل و نقل خصوصی رونق بیشتری می یابد و دولت از هزینه‌های زیرساختی حمایت می‌کند.

 تحلیلگران در آخرین یادداشت خود اعلام کردند انتظار دارند تقاضا برای نفت 3.7 میلیون بشکه در روز بین ژانویه و اوت سال آینده میلادی افزایش یابد و عرضه نفت به خاطر ادامه کاهش تولید اوپک پلاس و افزایش نسبی عرضه غیر اوپک همچنان محدود باشد.

 اخبار خوب اقتصادی از چین، ضعف دلار و تصمیم شرکت نفت دولتی امارات برای کاهش 30 درصدی عرضه نفت در ماه اکتبر باعث شد قیمت نفت این هفته را با افزایش آغاز کرده و به بالاترین رقم طی 5 ماه گذشته برسد.

انتهای پیام/203

R7586/P/S7,80,85/CT10 بیشتر بخوانید... امارات بیشتر از سهمیه اش طبق قرارداد اوپک پلاس نفت تولید کرد تولید نفت اوپک در ماه اوت برای دومین ماه پیاپی افزایش یافت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امارات بیشتر از سهمیه اش طبق قرارداد اوپک پلاس نفت تولید کرد تولید نفت اوپک در ماه اوت برای دومین ماه پیاپی افزایش یافت پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ تشریح جزئیات ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان از زبان رئیس سازمان اداری و استخدامی ۲ بزرگترین وارد کننده نفت دنیا به عربستان سعودی پشت کرده است ۳ جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه راهبرد دولت شده است ۴ شرکت ملی مس بزودی افزایش سرمایه می‌دهد ۵ قیمت خودرو امروز ۱۳۹۹/۰۶/۱۱|خرید و فروش به صفر رسید ۶ میانگین حقوق کارمندان دولت از ۶ میلیون تومان فراتر رفت/ تورم گریبان حقوق بگیران بخش خصوصی را گرفت ۷ رئیس کل اسبق بانک مرکزی: بانک صادرات ایران با مدیریت مناسب، از زیان‌دهی خارج شد ۸ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد مهمترین اخبار اقتصادی «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»|پیدا و پنهان واگذاری هپکو؛ روایتی از حضور "زنگنه" در غول خصوصی شده ماشین سازی + فیلم واکاوی تذکر رهبر انقلاب در مورد واردات گوشی‌‌‌های آمریکایی/ ضرورت جلوگیری از واردات کالاهای لوکس قیمت کود برای سال زراعی جدید چند برابر گران شد بی توجهی ۱۴ هزار میلیارد تومانی دولت به اعتبارات آبخیزداری مهمترین اخبار تسنیم رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی رادار کاشف‌ــ‌۹۹ پدافند هوایی ارتش رونمایی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سال آینده میلادی دلار در هر بشکه افزایش یابد برای نفت قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

توقف این نمادها در معاملات فردا   پیش بینی بورس شنبه ۸ اردیبهشت| فردا این نمادها مورد توجه هستند؟

 

خبرهای جذاب برای سهامداران کچاد، شغدیر، کتوسعه و فن افزار

 

کاهش قیمت طلا بیشتر از این خواهد بود یا خیر؟

 

پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار

 

اشتهای میلیارد دلاری و جاه طلبانه غول معدنی دنیا و تاثیر آن بر مس!

 

تامین مالی درون گروهی در زیرمجموعه والبر | قرض الحسنه بین دو شرکت دارویی!

 

نمادهایی که مشمول فرآیند تعلیق اند، مراقب باشید!

 

قیمت لحظه‌ای دلار، یورو و درهم

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • افزایش ۵۰۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت ایران
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • پیش بینی افزایش دما و وزش باد در آبادان و خرمشهر