Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیوید بنیاف و دی بی وایس خالقان سریال «بازی تاج و تخت» یک سریال علمی تخیلی براساس رمان چینی برای نتفلیکس می سازند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» می خواهند براساس یک کتاب علمی تخیلی پرفروش چینی یک سریال برای نتفلیکس بسازند.

نتفلیکس روز سه شنبه یک سپتامبر اعلام کرد از  رمان سه گانه چینی برنده جایزه با عناوین «مسئله سه تن»، «جنگل تاریک» و «پایان مرگ» نوشته لیو سیکسین (Liu Cixin) اقتباسی به زبان انگلیسی انجام خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تریلوژی یا سه گانه، داستان اولین ارتباط انسان با یک تمدن بیگانه را بازگو می کند.

دیوید بنیاف و دی بی وایس خالقان سریال پرطرفدار فانتزی «بازی تاج و تخت» در بیانیه ای اعلام کردند: تریلوژی لیو سیکسین جاه طلبانه ترین مجموعه علمی تخیلی است که ما خوانده ایم. این کتاب خواننده ها را در سفری از دهه ۶۰ میلادی تا پایان جهان می برد.

هنوز نام هیچکدام از عوامل بازیگری یا تاریخ پروژه اعلام نشده است. این اولین پروژه نتفلیکس و خالقان «بازی تاج و تخت» است که قرارداد بین شان سال گذشته با ارزش تقریبی ۲۰۰ میلیون دلار اعلام شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نتفلیکس بازی تاج و تخت سریال علمی تخیلی جنگل تاریک پایان مرگ بازی تاج و تخت علمی تخیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۵۹۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • «نیست‌وَش» افتتاح شد/ تخیلی که بر مبنای خیال صورت می‌گیرد
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • علی مصفا: فیلیمو عمدا «نبودن» را تبلیغ نکرد و سرم منت گذاشت!
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • چگونه کشور‌های جهان از خورشید طلا و از باد پول می‌سازند؟!