Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن از راه‌اندازی مجهزترین مرکز نازایی غرب مازندران در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از تنکابن، حسینعلی مشایخی در حاشیه دیدار احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن  در نشستی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اظهار کرد: راه‌اندازی مجهزترین مرکز نازایی غرب مازندران در بیمارستان کتالم از برنامه‌های آتی واحد تنکابن بوده و پیش‌نویس قرارداد آن انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش حقوقی سازمان مرکزی هم موافقت اولیه خود را با اجرایی کردن این طرح اعلام کرده است. امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک با حمایت مسئولان شهرستانی و دانشگاه آزاد اسلامی این پروژه را راه‌اندازی کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن گفت: این واحد دانشگاهی از سال 1365 در این شهرستان راه‌اندازی شده و اکنون  با 165 عضو هیئت علمی، 230 کارمند و 4 هزار و 500 دانشجو به‌عنوان بزرگ‌ترین واحد دانشگاهی در این شهرستان در حال فعالیت است.

مشایخی عنوان کرد: درباره موضوع دانش‌بنیان فعالیت‌های خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن در زمینه پرورش زالو طبی صورت گرفته که این کار ابتدا با 300 زالو آغاز شده و امروزه با 7 هزار  زالو در حال فعالیت است. امیدواریم با تلاش همکاران این تعداد را به 50 هزار زالو برسانیم؛ چراکه هدف از پرورش زالوی طبی استفاده از مواد مؤثر بزاق آن در درمان است.

راه‌اندازی سیستم real time PCR در واحد تنکابن

وی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه‌های اصلی و هدفمند ما در بخش درآمدهای غیرشهریه‌ای تجاری‌سازی محوطه مشرف به خیابان اصلی است که این تجاری‌سازی کمک بزرگی برای ایجاد درآمد پایدار خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن مطرح کرد: این واحد دانشگاهی از ابتدای پیدایش بیماری کرونا نقش بسزایی در کمک به بخش پزشکی و کادر درمان و در تولید ژل ضدعفونی و شستشوی دست در شهرستان داشته و دارد و امیدواریم آینده نزدیک به‌منظور کمک به بخش تشخیص بیماری کرونا سیستم real time PCR را در این واحد دانشگاهی راه‌اندازی کنیم.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن مرکز نازایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن واحد دانشگاهی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری

خبرگزاری آنا:  با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی امام‌جمعه، مهندس خسروانی فرماندار، جمعی از مسئولین شهرستان، اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا انوری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در مراسم گرامیداشت روز معلم و پاسداشت مقام استاد و سالروز شهادت استاد علامه شهید مطهری که در این واحد دانشگاهی برگزار شد، تصویب رشته‌های جدید ازجمله رشته دکتری تخصصی شیمی آلی، رشته مراقبت‌های زیبایی پوست و مو در این واحد دانشگاهی را از اقدامات مؤثر در چند ماهه اخیر برشمرد و اظهار کرد:‌ امیدوارم رشته‌های جدید دیگری نیز در آینده نزدیک در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به رشته‌های واحد نی‌ریز افزوده شود.

وی با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز افزود: به لطف تلاش‌ همکاران و استادان در این واحد دانشگاهی و مجتمع آموزشی سما، شاهد رشد و پیشرفت مجموعه در ابعاد و زمینه‌های مختلف هستیم.

به گزارش آنا، اهدای یادمان و تندیس هفته گرامیداشت مقام معلم به استادان دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد نی‌ریز و مرکز آباده طشک و معلمان مجتمع آموزشی سما ازجمله برنامه‌های این مراسم بود و در این مراسم از ابراهیم سرمدیان به‌عنوان مدیر برتر مجتمع‌های آموزشی سما در کل استان فارس، جواد عدالت‌جو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آباده طشک به‌عنوان فرد تأثیرگذار در راه‌اندازی و شکل‌گیری مدارس سما در شهرستان نی‌ریز و از محمد شبستری به‌عنوان کارمند برتر مجتمع آموزشی سما با اهدای تقدیرنامه، تندیس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • مرکز تحقیقات «هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» مجوز فعالیت گرفت
  • صدور مجوز تأسیس مرکز تحقیقات«هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء» دانشگاه آزاد سیرجان
  • ساخت کمپ تمرینی برای تیم فوتبال نساجی در قائمشهر