Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@02:48:54 GMT

واکنش اوزیل به پیشنهاد نجومی یک تیم عربستانی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۰۹۹

واکنش اوزیل به پیشنهاد نجومی یک تیم عربستانی

مسوت اوزیل در حال بررسی پیشنهاد نجومی النصر عربستان است و ممکن است راهی این تیم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، مسوت اوزیل در فصلی که سپری شد چندان برای تیمش به میدان نرفت و به نظر می رسد آینده ای در این تیم ندارد.

مسوت اوزیل ، ستاره آرسنال به زودی می تواند درباره آینده خود به سرانجام برسد.  اکنون گفته می شود که النصر از عربستان علاقه زیادی به جذب این بازیکن  سابق تیم ملی فوتبال آلمان دارد که بعد از جام جهانی از تیم ملی کشورش کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس گزارش ها گفته می شود باشگاه سعودی دستمزد سالانه ۱۷ میلیون یورو (۱۵ میلیون پوند) ارائه داده است و اوزیل نیز از سران این تیم وقت گرفته تا درباره این پیشنهاد فکر کند.

از زمان شروع مجدد کرونا، اوزیل یک دقیقه هم برای تیم لندنی بازی نکرده است. آرسنالی‌ها که حقوق هفتگی گزافی به این بازیکن می دهند، یک سال دیگر نیز با او قرارداد دارند و احتمالا بدشان نمی آید که اوزیل به پیشنهاد النصر پاسخ مثبت دهد.

قرارداد اوزیل با انگلیسی ها تا سال ۲۰۲۱ ادامه دارد اما دوران او با توپچی ها به وضوح به پایان رسیده است. به خصوص پس از انتقادات اخیر از این باشگاه. در زمانی که کرونا باعث ضرر خیلی از تیم ها شد اوزیل اعلام کرد که دستمزد خود را کاهش نخواهد داد و همین مساله باعث انتقادات زیادی از اوزیل و البته حمایت هایی از خیلی از چهره ها نظیر روی کین شد.

باید دید اوزیل در روزهای آتی پاسخ مثبتی به تیم عربستانی می دهد یا صبر می کند تا یک سال باقی مانده قراردادش با آرسنال خاتمه یابد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسوت اوزیل آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران

منبع: خبرآنلاین

tags # مسکن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • هدیه عجیبی که رونالدو از عربستانی‌ها گرفت
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • پیروزی یاران رونالدو در لیگ عربستان+ فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران