Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:40:15 GMT

حضور ۴ بازیکن خارجی در لیست حریف سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۴۵۸

حضور ۴ بازیکن خارجی در لیست حریف سپاهان

‍‍‍‍‍‍

فهرست اولیه بازیکنان تیم فوتبال العین امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام پدرو امانوئل مربى پرتغالى تیم فوتبال العین، این فهرست در صورتى که مصدومیت یا اتفاق خاصى پیش از پایان مهلت اعلام فهرست نهایى صورت ندهد تغییر نمى‌کند.

در بخش اسامى 4 بازیکن خارجى العین، نام کودگو لابا مهاجم اهل توگو، ویلسون ادواردو هافبک آنگولایى، باویرزخان اسلام خان هافبک اهل قزاقستان و تسوکاسا شیوتانى مدافع ژاپنى دیده مى‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

العین در مرحله گروهى لیگ قهرمانان آسیا یکى از حریفان سپاهان در کنار النصر عربستان و السد قطر است.

فهرست اولیه بازیکنان تیم فوتبال العین امارات به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام شد.

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۲ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۳ تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه ۴ آخرین وضعیت هافبک استقلال برای دیدار مقابل تراکتور ۵ بایرن مونیخ اولین پیشنهادش برای خرید قطعی پریشیچ را به اینتر ارائه کرد ۶ حضور خریدهای جدید پرسپولیس در تمرین شاگردان گل‌محمدی ۷ امامی: حمایت شهریاری‌ها در حد حرف بود/ تمریناتم کمتر شده است ۸ مدیر ورزشی اینتر: برنامه‌ای برای خرید مسی نداریم مهمترین اخبار ورزشی تامین البسه تیم ملی از سوی آل‌اشپورت پس از فسخ قرارداد‌/ محموله ۸۰ هزار دلاری در گمرک فرودگاه خداحافظی نیمی از مجموعه استقلال پس از فینال جام حذفی! جریمه استقلال، پرسپولیس، شهر خودرو، گل‌محمدی و علیپور با حکم AFC خیرآبادی: لیگ کشتی باید از حالت تک قطبی خارج شود/ نزدیک به ۴۰۰ نفر از سفره لیگ برخوردار می‌شوند مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها

روزنامه اعتماد-پس از مدت‌ها انتظار سرانجام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال از بدنه وزارت ورزش خارج شدند و سهام‌شان به دو ارگان مجزا رسید. حالا چند بانک دولتی عمده سهام سرخ‌ها را در‌اختیار دارند و آبی‌ها هم به پتروشیمی واگذار شدند؛ اتفاقی که با‌توجه به مصاحبه‌های رنگارنگ و هوادارپسند مدیران ارشد سرخابی‌ها جذاب و لذتبخش به نظر می‌آید، اما برای فوتبال و بحث فیرپلی مالی که سران ای‌اف‌سی نظارت جدی به آن دارند یک وضعیت مبهم و پیچیده را ایجاد کرده است. برای کشیدن ترمز ریخت و پاش تیم‌ها رییس فدراسیون هم بیکار ننشسته و بازهم حرف از گذاشتن سقف قرارداد زده است که البته اجرایی کردن این قانون هم خودش جای حرف و حدیث داشته و دارد.


در شرایطی که مدیران سهامدار سرخابی‌ها با ذوق‌زدگی از بستن تیمی در سطح قهرمانی در آسیا می‌کنند حتما تیم‌های صنعتی هم بیکار نخواهند نشست و به منوال قبلی پول‌های کلان به فوتبال ورشکسته ما تزریق می‌شود و ثمره آن خوشحالی بابت سود پر و پیمان چندین بازیکن و مربی معمولی و البته دلال‌های دندان تیز کرده خواهد بود.

 
سپاهان، گل‌گهر، مس، فولاد و دیگر تیم‌های صنعتی و در سمت دیگر پرسپولیس که بانکدار است و استقلال که نفتی شده برای جذب بازیکنان سر و دست می‌شکنند و احتمالا همین مساله باعث افزایش فزاینده قرارداد‌های بازیکنان خواهد بود. بازیکنانی که امروز دیگر می‌دانند پشت پیشنهاد‌های رسیده بانک و پتروشیمی حضور دارند. مگر در این لیگ برتر چند ستاره داریم؟ آیا ستاره‌های خارجی که در دیگر تیم‌های باشگاهی آسیا قرارداد دلاری دارند حاضر هستند با رقمی معقول در شرایط فعلی به کشورمان سفر کنند تا پیراهن تیم‌های لیگ برتری ما را برتن کنند؟ این مدیرانی که هر روز روی یک برنامه تلویزیونی از بستن تیمی در حد قهرمانی در آسیا می‌گویند، چطور می‌توانند بازیکنان خارجی بزرگ را به کشورمان بیاورند و آنها را برای ارتباط با خانواده‌های‌شان به استفاده از فیلترشکن مجاب کنند؟ از بحث سخت‌افزار و مسائل و محدودیت‌های این قبیل که بگذریم در بحران ارزی کشور آیا راه آسانی برای جذب ستارگان خارجی وجود دارد؟ جواب این سوال‌ها که مشخص است، اما نتیجه کار همان می‌شود که در ابتدای مطلب نوشتیم.


مانور دادن روی این مسائل حاصلی ندارد جز اینکه سطح انتظارات هواداران را بالا خواهد برد و به همان میزان میلیارد‌ها تومان اضافه هزینه بازیکنان وطنی می‌شود. بازیکنان یا مربیانی که اکثر آنها در نگاهی خوشبینانه ارزش قراردادشان به دو میلیارد هم نمی‌رسد، اما با تبلیغات و زد و بند دلال‌ها، قرارداد‌های چند ده میلیاردی و حتی بیشتر می‌بندند آن‌هم در فوتبالی که در آن راه‌های درآمدزایی قفل است و تراز مالی تقریبا تمامی باشگاه‌های‌مان در واقعیت منفی است.


با این روند و باتوجه به قوانین فیرپلی مالی شرایط فعلی می‌تواند زنگ خطری برای فوتبال ما باشد.

دیگر خبرها

  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • جیب پرپول سرخابی‌ها و صنعتی‌ها در نقل و انتقالات / جزئیات شرایط تخفیف قرارداد واگذاری سرخابی‌ها
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!