Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از وزارت امور خارجه روسیه، سرگئی لاوروف در دیدار با گروهی از سیاستمداران مخالف دولت سوریه از نمایندگان منطقه شمال شرقی این کشور و جبهه برای تحول و آزادی به ریاست الهام احمد رییس کمیته اجرایی شورای سوریه دموکراتیک و قدری جمیل دبیر کل حزب اراده مردمی دیدار کرد. 

در این دیدار، مسائل مهم حل و فصل بحران سوریه برای دستیابی به توافق بین سوری بر اساس قطعنامه 2254 شورای امنیت سازمان ملل بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاوروف بر آمادگی روسیه برای ادامه کمک به پیشبرد مذاکرات سازنده بین سوری به منظور بازسازی این کشور و تحکیم حق حاکمیت، یکپارچگی و تمامیت ارضی آن و ایجاد شرایط برای همزیستی همه گروه های قومی و مذهبی سوریه در صلح و آرامش تاکید کرد.

الهام احمد و قدری جمیل در این دیدار به امضای تفاهم نامه همکاری بین حزب اراده مردمی و شورای سوریه دموکراتیک که این دو سیاستمدار رهبری آن را برعهده دارند، اشاره کردند.  

سوریه در ۹ سال گذشته شاهد جنگ داخلی و حضور گروه های تروریستی حمایت شده از سوی کشورهای غربی- عربی است که تاکنون صدها هزار کشته و میلیون ها آواره در داخل و خارج این کشور به جا گذاشته است.

برچسب‌ها روسیه سرگئی لاوروف سوریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روسیه سرگئی لاوروف سوریه روسیه سرگئی لاوروف سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از پایگاه شبکه خبری المیادین، بشار اسد رئیس جمهور سوریه طی سخنانی تاکید کرد که مواضع این کشور از زمان آغاز آرمان فلسطین در سال ۱۹۴۸ ثابت بوده و حتی یک لحظه و تحت هیچ شرایطی تغییر نکرده است.

وی اظهار داشت که سوریه بدون تردید تمام آنچه را که لازم بوده و در حد امکانات این کشور بوده به فلسطینیان و عناصر مقاومت ضد اسراییل تقدیم کرده است.

اسد تاکید کرد که مواضع دمشق نسبت به مقاومت و موضع‌گیری‌های آن نه تنها هیچ تغییری نکرد، بلکه عمق و گسترش بیشتری پیدا کرده و حوادث و تحولات نشان می‌دهد که کسی که قدرت تصمیم‌گیری ندارد، آینده‌ای نیز نخواهد داشت و کسی که قدرت ندارد هیچ ارزشی در این دنیا ندارد و کسی که برای رسیدن به وطن خود مقاومت نمی‌کند، شایسته داشتن وطن نیست.

رئیس جمهور سوریه با اشاره به جانبداری کورکورانه دولت‌های غربی از صهیونیست‌ها تاکید کرد که این موضوع تازه‌ای نیست. وی اشاره کرد که تسلیم شدن گرچه می‌تواند احساس کاذب و موقت امنیت و چه بسا قدرت به انسان بدهد، اما نمی تواند تضمین کننده بقای تسلیم شدگان باشد. در این صورت[تسلیم در برابر دشمن] دیگر تاریخ مصرف این اشخاص و دولت‌ها به پایان می‌رسد و وقتی تاریخ مصرف آنها به پایان برسد، این کشورها ویران شده و دچار فروپاشی و نابودی می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • اسد: در کمک به مقاومت تردید نخواهیم کرد
  • بشار اسد: موضع سوریه در مورد فلسطین تغییر نکرده است
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • تاکید وزیر خارجه مصر بر تقویت روابط مردمی و گردشگری با ایران
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی