Web Analytics Made Easy - Statcounter

صرافی‌ها بانکی امروز، قیمت خرید و فروش دلار را نسبت به روز کاری قبل تغییر ندادند و برهمین اساس هم اکنون قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 22 هزار و 900 تومان اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 22 هزار و 800  تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل 27  هزار و 100  تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها 27 هزار تومان درج شده است.

** قیمت خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی همزمان با افزایش قیمت ارز در بازار آزاد، افزایش یافته و دلار از روز چهارشنبه هفته قبل در این صرافی ها وارد کانال 23 هزار تومان شده بود ولی از عصر دیروز (سه‌شنبه) بار دیگر به کانال 22 هزار تومان بازگشت.

قیمت آن‌لاین طلا، سکه و ارز

 

به گزارش تسنیم، 5 صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

آغاز دوباره صعود نرخ ارز/ دلار نیمایی وارد کانال 21هزار تومان شد/ دلار آزاد 24هزار تومان

 

انتهای پیام/

R1012123/P/S1407,1408/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط قیمت یورو قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد ۲ کشتی آرای: ۲ دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه/ سکه ۶۰۰ هزار تومان گران شد ۳ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۱۱|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها؛ قیمت دلار ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان شد ۴ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۰؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شد ۵ تحلیل تکنیکال برای معامله در بورس ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۱ ۷ سقوط آزاد قیمت دلار در راه است؟/ عرضه‌های سنگین بدون خریدار/ بازاری‌ها: مردم فروشنده شدند ۸ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۱۰|افزایش قیمت ارز در صرافی‌ها؛ قیمت دلار ۲۳ هزار و ۱۵۰ تومان شد مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۱؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان شد کشتی آرای: ۲ دلیل اصلی افزایش قیمت طلا و سکه/ سکه ۶۰۰ هزار تومان گران شد تحلیل تکنیکال برای معامله در بورس همراه بام بانک ملی ایران، برنامه محبوب کاربران ایرانی مهمترین اخبار تسنیم روحانی: عزاداری امسال استثنایی و به‌یادماندنی بود/ عزاداری‌ها بهانه‌ای به دشمنان نداد/سامانه شاد باید رایگان باشد امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست اهانت به پیامبر اسلام (ص) تلاش‌ مذبوحانه غرب برای جلوگیری از نفوذ اسلام است/ واکنش بهنگام ضروری است تأکید گروه‌های مقاومت بر حق ملت فلسطین برای مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت یورو قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت یورو قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار یورو در صرافی های بانکی افزایش قیمت طلا قیمت دلار و قیمت امروز ۹۹ ۰۶ ۱۱ هزار تومان شد ارز در بازار صرافی ها بانکی امروز قیمت ارز قیمت ارز قیمت یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس محمدرضا فرزین رئیس‌کل بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.
در ادامه روند ریزشی دلار، امروز شنبه مظنه دلار در کانال‌های تلگرامی به حدود ۶۱ هزار تومان رسید.
روند نزولی کنونی برای تکنیکالیست‌ها معانی روشنی دارد و بیانگر احتمال تشدید روند نزولی دلار در روزهای آتی است.
یحیی آل اسحاق، رئیس اتاق بازرگانی ایران و عراق گفته است: اگر شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمالا دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برمی‌گردد.
فعالان اقتصادی دیگری هم طی روزهای گذشته با دستیابی به خبرهایی مبنی بر مداخله سنگین بازارساز در بازار درهم در دبی، از کاهش نرخ ارز خبر داده‌اند.
محمدرضا فرزین امروز به‌منظور توسعه مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در نشست بانک توسعه اسلامی، به عربستان سفر کرده و ظاهراً رایزنی‌هایی درباره گشایش‌های ارزی جدید برای کشور خواهد بود.

کد خبر 847596 برچسب‌ها خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ سرپیچی سکه از طلا
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای؛ یورو کاهشی شد
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳