Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@05:43:59 GMT

تریبون، مرجع خرید رپورتاژ آگهی در ایران

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۰۸۲۴

تریبون، مرجع خرید رپورتاژ آگهی در ایران

یکی از مراجع مورد اعتمادی که صاحبان سایت می‌توانند از طریق آن بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به خرید رپورتاژ آگهی کنند، سایت تریبون نام دارد. فکر می کنم همه شما با ما موافق باشید که یک واسطه مورد اعتماد می تواند کار را به یک خرید موفق منجر کند. حال سوال اینجاست که تریبون دارای چه ویژگی‌هایی است که اکثر صاحبان سایت را به همکاری با خودش ملزم کرده است؟ ما به این ابهام پاسخ می دهیم:

ارائه تخفیف‌های فوق‌العاده برای خرید رپورتاژ آگهی

با توجه به اینکه پلتفرم ثبت رپورتاژ آگهی تریبون با سایت‌های درجه یکی مانند نمناک، جهان نیوز و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. و. در ارتباط است، علاقمندان می توانند با کلیک بر روی هر یک از رسانه‌های زیر به جهت خرید رپورتاژ آگهی از تخفیف‌های بسیار خوبی برخوردار شوند. در نظر داشته باشید که هر چه خریدهای بیشتری از رسانه تریبون انجام دهید، تخفیف های بعدی به صورت تصاعدی بالا خواهد رفت. به طور حتم یکی از دغدغه های مهم صاحبان سایت؛ علاوه بر کیفیت سایت‌هایی که در آن رپورتاژ ثبت می‌کنند، قیمت آن خواهد بود که پلتفرم تریبون این دغدغه‌ی کاربران و صاحبان سایت را به بهترین شکل ممکن پاسخ داده است و با کاهش قیمت ها خیال مدیران سایت را از بابت هزینه و قیمت رپورتاژ آگهی راحت کرده است.

افزایش چشم‌گیر بازدید با انتشار رپورتاژ توسط تریبون

در صدر اخبار بودن، آن هم در سایت‌های فوق‌العاده پربازدید می‌تواند چندین هزار کاربر را به سمت سایت‌تان روانه کند. حتی با انتخاب پکیج‌های ساده از تریبون می‌توانید این شانس را برای خود ایجاد کنید که حداقل به مدت ۳ روز در صفحه اصلی و یا صفحات پربازدید سایت‌های مختلف قرار داشته باشید. لذا اگر قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید حتماً با پشتیبانی سایت تریبون صحبت کنید تا در این‌باره شما را بیشتر راهنمایی کند.

دائمی بودن لینک‌های رپورتاژ آگهی

زمانی که رپورتاژی خریداری می کنید، یکی از دغدغه های‌تان این است که حتماً به صورت دائمی در سایت مورد نظرتان قرار داده شود. اما این ابهام برایتان وجود دارد که چه تضمینی وجود دارد که سایت مورد نظر، آگهی رپورتاژتان را حذف نکند. در اینجا سایت تریبون با برنامه‌هایی که دارد، به صورت همیشگی رپورتاژهای‌تان را بررسی می کند تا از دائمی بودن لینک‌های شما اطمینان حاصل شود.

ارائه آمار دقیق

اگر چه هدف اول ثبت رپورتاژ آمار و ارقام نیست، اما بسیاری از مدیران سایت، با داشتن چنین آماری می توانند، نحوه تهیه رپورتاژ آگهی برای خرید رپورتاژ برای مراحل بعدی را بهتر انجام دهند. رسانه تریبون با ارائه شفاف‌ترین و دقیق ترین آمار بازدید رپورتاژتان کمک بزرگی را در این زمینه به صاحبان سایت انجام می دهد.

رپورتاژ رایگان از سایت تریبون دریافت کنید

یکی از ویژگی‌های سایت تریبون این است که به صاحبان سایت این امکان را می‌دهد تا از رپورتاژ رایگان سایت ها استفاده کنند. درواقع باتوجه به حجم خریدهای‌تان از رسانه تریبون، می‌توانید از امکان رپورتاژهای رایگان برخوردار شوید. ناگفته نماند که رپورتاژ آگهی رایگان نیز می تواند در سایت های فوق‌العاده معتبر باشد واگر احساس کرده‌اید که این موضوع برای سایت‌های کم اهمیت‌تر است باید عنوان کنیم که تریبون فقط با رسانه‌های معتبر و قدرتمند در ارتباط است.

https://www.triboon.net/free-advertorial/

بسته‌های پیشنهادی تریبون

مدیران وبسایت ها علاه بر اینکه می توانند به دلخواه سایت های مدنظرشان را برای خرید رپورتاژ از تریبون انتخاب کنند، می توانند از امکان پیشنهادهای این رسانه نیز بهره ببرند. نکته ای که قابل ذکر است، تخفیف های ویژه تری است که تریبون در این گونه مواقع برای خریداران رپورتاژ در نظر می گیرد. پس اگر از بسته های پیشنهادی تریبون استفاده کنید، شانس بیشتری برای بهره بردن از تخفیف ها خواهید داشت.

بهبود سئوی سایت با تریبون

همانطور که عنوان کردیم با توجه به اینکه سایت‌هایی که با تریبون همکاری می‌کنند، چه از لحاظ بازدیدکننده و چه از لحاظ گوگل در سطح بسیار بالایی هستند و سئوی هر کدام نیز توسط سئوکاران حرفه ای انجام شده است، این امکان را به شما می دهد که بعد از مدتی، شاهد افزایش و بهبود سئوی سایت خودتان باشید. به زبان دیگر لینک‌هایی که در متن رپورتاژ قرار خواهید داد مستعد رشد چند برابر خواهند بود.

سخن آخر

پلتفرم ثبت رپورتاژ آگهی تریبون آماده خدمت‌رسانی به مدیران سایت‌هایی می باشد که قصد دارند کسب و کار خود را توسعه دهند. در تریبون مشاوران زیادی آماده همکاری و مشاوره دادن به وبمستران گرامی هستند تا هر گونه سوال و ابهام در خصوص چگونگی خرید رپورتاژ از تریبون، ویژگی های سایت های مدنظر تریبون و غیره خیلی زود برطرف شود.

توصیه می‌کنیم که قبل از هزینه کردن و خرید رپورتاژ آگهی با مشاورین تریبون صحبت کنید تا بر اساس نیازتان شما را راهنمایی کنند. این مشاوره می‌تواند در حیطه‌ی چگونگی تهیه رپورتاژ و چگونگی انتخاب رسانه‌هایی که می‌خواهید در آن رپورتاژ ثبت کنید، باشد.

۲۱۲۱

کد خبر 1428060

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید رپورتاژ آگهی صاحبان سایت سایت تریبون برای خرید تخفیف ها سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، تارنمای این رسانه آمریکایی با انتشار این خبر به نقل از کی‌یف پست (Kyiv Post) نوشت: (در مجموع) ارزش خرید این جنگنده ها حدود یک میلیارد تنگه (واحد پول قزاقستان) معادل ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار آمریکا است.

بنابراین گزارش، قزاقستان که درصدد به روز رسانی ناوگان نیروی هوایی خود است، اقدام به حراج ۱۱۷ فروند جنگنده بمب افکن های دوران شوروی سابق از جمله میگ-۳۱، میگ-۲۷، میگ-۲۹ و سوخو-۲۴ متعلق به دهه های ۱۹۷۰ تا ۱۹۸۰ کرده است.

این گزارش حاکی است: هرفروند از جنگنده های منسوخ دوران شوروی سابق که توسط آمریکا خریداری شده به قیمت ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار بوده است.

تارنمای این رسانه آمریکایی نوشت: هرچند قصد آمریکا از این خرید که توسط شرکت های واسط خارجی صورت گرفته، هنوز مشخص نیست اما انتظار می رود تا جنگنده های خریداری شده توسط آمریکا از قزاقستان به عنوان منبعی برای قطعات یدکی جنگنده های کنونی اوکراین که همچنان درحال انجام ماموریت هستند و یا به عنوان جنگنده های «فریبگر» بر روی زمین در مناطق جنگی مورد استفاده قرار گیرند.

بیزینس اینسایدر در ادامه این گزارش نوشت: قزاقستان که پیشتر به صورت رسمی بخشی از اتحاد جماهیر شوروی سابق بود، بعدها همکاری نزدیک خود را با روسیه به عنوان یکی از متحدان دیرینه (مسکو) حفظ کرد اما از زمان حمله روسیه به اوکراین، قزاقستان هرچه بیشتر به سمت غرب تمایل پیدا کرده است.

بنا بر تحلیل کی‌یف پست، تلاش‌های این کشور آسیای مرکزی برای ارتقای قابلیت‌های نظامی‌اش همزمان با تعامل فزاینده آن با کشورهای غربی، نشانگر دور شدن از روابط تاریخی خود با مسکو است.

قزاقستان معضل بعدی روسیه پس از اوکراین؟

تارنمای خبری بیزینس اینسایدر نوشت: برخی از ناظران داخلی روسیه، توجه مسکو به جریانات قزاقستان در کنار تقابل با اوکراین را خواستار شدند.

در همین ارتباط، ولادیمیر سولوویوف (Vladimir Solovyov) مفسر و تحلیلگر روس هشدار داده است که کشورش باید به این واقعیت که قزاقستان مشکل بعدی روسیه است، توجه کند؛ چراکه به گفته وی این کشور می تواند همان روند نازی [شدن] که در اوکراین رخ داد را در آنجا (قزاقستان) آغاز کند.

گفتنی است؛ رئیس جمهوری روسیه ۲۱ فوریه ۲۰۲۲ (دوم اسفند ۱۴۰۰) با انتقاد از بی‌توجهی غرب به نگرانی‌های امنیتی مسکو، استقلال جمهوری‌های خلق دونتسک و لوهانسک را در منطقه دونباس به رسمیت شناخت.

ولادیمیر پوتین سه روز پس از آن، پنجشنبه ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) عملیاتی نظامی که آن را «عملیات ویژه» خواند، علیه اوکراین آغاز کرد و به این ترتیب روابط پرتنش مسکو - کی‌یف به رویارویی نظامی تبدیل شد.

آمریکا و کشورهای غربی در پاسخ به این اقدام روسیه، تاکنون تحریم‌های گسترده‌ای را علیه مسکو اعمال و میلیاردها دلار تسلیحات و تجهیزات نظامی به کی‌یف ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • حواله علی پی
  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران