Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره آلمانی چلسی می گوید به خوبی با شرایط جدید تطبیق پیدا کرده است. 

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی می گوید فرانک لمپارد به سختی بر روی ساخت تیمی که توانایی رقابت با منچسترسیتی و لیورپول را داشته باشد، تلاش می کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، چلسی به اذغان بسیاری از افراد، تاکنون بهترین عملکرد را در بازار نقل و انتقالاتی در میان تیم های اروپایی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی های لندن تاکنون خرید حکیم زیاش، تیمو ورنر، تیاگو سیلوا و بن چیلول را رسمی کرده اند و از طرفی دیگر انتقال کای هاورتس، ستاره جوان بایرلورکوزن به استمفورد بریج نیز در آستانه اعلام رسمی است. تیمو ورنر اما، که در اولین بازی اش برای چلسی، مقابل برایتون موفق به گلزنی شد، می گوید تجربه همکاری به فرانک لمپارد، بسیار مثبت بوده است. او در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه چلسی، اظهار داشت: 

همکاری که اخیرا با سرمربی داشتم، بسیار مثبت بوده است. او همیشه در حال توضیح دادن مسائل مختلف، نه فقط به من، بلکه به کل اعضای تیم است. او به ما می گوید که چگونه باید بازی کنیم و برای اینکه نسبت به فصل گذشته بهتر باشیم، باید چه کارهایی انجام دهیم. کار کردن با لمپارد فوق العاده است. او همیشه در مورد برنامه هایش برای آینده صحبت می کند و همیشه به ما می گوید که برای رقابت با تیم هایی مانند منچسترسیتی و لیورپول، چه برنامه هایی دارد. به نظرم چلسی باشگاه بزرگی است و با این ترکیبی که در اختیار داریم، می توانیم به سطح جدیدی دست پیدا کنیم. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و سرمربی نیز راه درست را به ما نشان می دهد و به ما کمک می کند که پیشرفت کنیم و بهتر شویم. ما روی مسائل تاکتیکی و همچنین آمادگی بدنی و شرایط فیزیکی خود کار کردیم تا برای فصل جدید، آماده باشیم. 

ورنر که در فصل گذشته در 45 بازی در تمامی رقابت ها، 34 گل برای لایپزیش به ثمر رساند، در خصوص محیط و شرایط زندگی جدیدش در باشگاه لندنی گفت: 

من در حال حاضر راه خانه خود به زمین تمرین را یاد گرفتم و خب این قدم مثبتی است. مهم است که در محیطی جدید، مسیرها را بشناسید و البته با چند باری که در استمفورد بریج تمرین کردیم، مسیر استمفورد بریج را نیز یاد گرفتم. آپارتمان بسیار خوبی دارم و در خانه ام احساس راحتی می کنم. از طرفی دیگر، لندن فوق العاده است. لندن یکی از بهترین شهرهای دنیاست و خب من بسیار از شرایطم خوشحالم. اینجا آب و هوای خوبی نیز دارد و خب من بسیار خوشحالم و به خوبی در محل زندگی جدیدم مستقر شدم. 

همچنین بخوانید:

تیمو ورنر: مدافعان در انگلستان نسبت به آلمان قدرت جسمانی بیشتری دارند

 

برایتون 1-1 چلسی؛ اولین گل ورنر برای چلسی در دقیقه 90 خنثی شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیمو ورنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی

حسن زمانیان رئیس سازمان پژوهشگاه علمی و صنعتی ایران در مراسم سی و یکمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی کشور گفت: تعداد استادان برگزیده کشور نسبت به سال گذشته افزایش خوبی داشته است و اکنون  حدود ۷۰ استاد نمونه افزایش داشته است. 

وی بیان کرد: آینده پژوهشی را تا سال ۲۰۵۰ تدوین و ارسال کردیم و سازمان پژوهشی بر روی محورهایی مانند هوش مصنوعی، سوخت پاک جهت پژوهش برنامه ریزی خوبی کرده‌ایم. 

زمانیان تاکید کرد: امسال سازمان پژوهش‌ها برای گرنت‌ها جایزه یک میلیارد تومانی در نظر گرفته است. ماهواره مصباح و آیات در این پژوهشگاه تولید شده است.

وی افزود: عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای مسلمانان و مردم کشور محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • برنامه‌ریزی برای پژوهش در محور‌های سوخت پاک و هوش مصنوعی
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • شمسایی با قدرت ادامه می دهد/فضای خوبی در تیم ملی فوتسال وجود دارد
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏